site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Kolejna edycja DIMAQ Voice już 22 lutego. Poznaj agendę spotkania!
18.02.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Kolejna edycja DIMAQ Voice już 22 lutego. Poznaj agendę spotkania!

1200x628 linkpost SM

DIMAQ Voice Online odbędzie się już 22 lutego, w godzinach 15:00 – 16:20. Podczas wydarzenia wysłuchamy dwóch prelekcji, a ich tematami będą: koniec ery third party cookies oraz budowanie zaangażowanej społeczności na Facebooku. Wystąpią: Marta Kusowska, Bluerank & Full Stack Experts oraz Paulina Pięta, Eventualnie blog, Spotkania NetworKINGus.

Prelekcja I, godz. 15:05:

„Era Post (3rd party) Cookies, czy można zjeść ciastko i mieć ciastko?”
Marta Kusowska, Senior Google Marketing Platform Consultant, Bluerank & Full Stack Experts

Rynek reklamowy stanowczo podąża w kierunku większego poszanowania prywatności użytkownika, dlatego w ciągu najbliższych kilku lat ciasteczka 3rd party będą musiały zniknąć. Sytuacja nabrała tempa odkąd Google podał datę zaprzestania używania plików cookie pochodzących od firm trzecich przez przeglądarkę Chrome.

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Z czym wiąże się zmiana polityki prywatności i koniec 3rd party cookies?
  • Czy koniec plików 3rd party oznacza koniec śledzenia?
  • Na co już teraz należy zwrócić uwagę?

Prelekcja II, godz. 15:40:

„Jak zbudować społeczność wykorzystując grupę na Facebooku – case study.”
Paulina Pięta, Eventualnie blog, Spotkania NetworKINGus.

Podczas prelekcji poznasz sposoby na budowanie społeczności poprzez grupy na Facebooku. Zobaczysz case study i pomysły na budujące zaangażowanie społeczności.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią, nie zwlekaj, sprawdź szczegóły na tej stronie i wyślij nam zgłoszenie.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?

  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice, nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Partner technologiczny: LiveWebinar

cookies dimaq Facebook wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisHARIBO powraca z nową wersją reklamy opartej na dziecięcych głosach
Trójwymiarowy, wirtualny świat metawersum przyniesie nowe zagrożenia. Dotychczasowe metody kontroli i nadzoru mogą się okazać nieskuteczne

Podobne wpisy:

  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...