site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznaj agendę spotkania!
25.03.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Kolejna edycja DIMAQ Voice Online już 29 marca. Poznaj agendę spotkania!

1200x628 sm

Podczas wydarzenia wysłuchamy dwóch prelekcji, a ich tematami będą: content w digital PR oraz brand suitability. Wystąpią: Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape, szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska oraz Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory. DIMAQ Voice Online odbędzie się 29 marca, w godzinach 15:00-16:20, na platformie LiveWebinar.

Prelekcja I, godz. 15:05:

„Dlaczego Twój content nie dociera do odbiorców? 4 główne błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations.”

Joanna Berlińska, Founder, Head of Growth, Lightscape; szefowa Grupy Roboczej Public Relations przy IAB Polska

Wraz z nasilającą się  niechęcią użytkowników do reklam i rosnącą liczbą adblocków, marki coraz odważniej sięgają po działania digital PR i content organiczny. Niestety nie zawsze poniesione nakłady przynoszą zakładane efekty. Nawet jeśli uda się zaistnieć z contentem w TOP10, nie oznacza to, że treści zainteresują użytkowników i doprowadzą do interakcji z marką. W czym więc tkwi problem? Jak sprawić, aby treści zostały zauważone i pracowały na rzecz Twojego brandu?

Z tej prezentacji dowiesz się:

  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane przy tworzeniu treści w digital public relations?
  • Jak budować treści marki, aby zostały zauważone i dotarły do odbiorców?

Prelekcja II, godz. 15:40:

„Brand Suitability to nowe Brand Safety. I dlaczego ma znaczenie.”

Szymon Szmigiel, Managing Director, Channel Factory

Według przewodnika „Brand Safety & Suitability” opublikowanego przez IAB Europe, 82% marketerów uważa, że emisja reklamy przy nieodpowiednich treściach wpływa znacząco na reputację marki. Źle dopasowane treść mają wpływ na intencje zakupowe, zmniejszają wpływ innych reklam marki, a także znacząco wpływają na zaufanie do niej. Dopasowanie i adekwatność treści (brand suitability) to spektrum, które może się różnić w zależności od miejsca, marki i kampanii. Większość marek emituje się w środowisku brand safety, ale praktycznie żadna nie jest zainteresowana właściwym dopasowaniem treści.

Akredytacja DIMAQ

Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie.

Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią, nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki

PARTNER TECHNOLOGICZNY: LiveWebinar

Content Marketing digital dimaq online Public Relations wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCSR w branży optycznej
Poznaj narzędzie, które zrewolucjonizuje komunikację marki – gra „Archetypy marki”

Podobne wpisy:

  • austin-distel-97HfVpyNR1M-unsplash
    7 listopada odbędzie się webinar pt.„Public Affairs - klucz do skutecznej komunikacji w PR"
  • fashion-business-congress-2018
    Jak podnieść e-sprzedaż w branży mody? Fashion Business Congress

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow