site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Kolejna edycja semKRK w wersji BIG!
14.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Kolejna edycja semKRK w wersji BIG!

ogólna-informacje(1200x675)

Już 7 czerwca spotkamy się kolejny raz podczas semKRK! Razem z barcampem ponownie zawitamy do Starej Zajezdni w Krakowie, gdzie wystąpi 12 ekspertów z branży SEM i SEO. Długi weekend w czerwcu? Rozpocznij go z semKRK!

semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Za nami już 20 wyprzedanych edycji. Ostatnia z nich została oceniona przez uczestników na 8,9/10! Wysokie oceny, zebrane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz przede wszystkim o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. 

Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: edukacja. Korzystając z niestandardowego sposobu wyboru prelegentów, jakim jest głosowanie społeczności na tematy wystąpień bez podawania nazwisk prelegentów, dajemy szansę pokazania się na naszej scenie nowym twarzom. Na scenie nie brakuje też ekspertów z branży: zwycięzców największych konferencji marketingowych i prestiżowych konkursów, rozpoznawalnych specjalistów w swojej dziedzinie – praktyków, którzy dzielą się najnowszą wiedzą.

– Wiemy, że branża uwielbia się spotykać, wymieniać wiedzą oraz doświadczeniami. Zawsze nam tego brakowało w Krakowie – stąd semKRK. Od samego początku wkładamy w wydarzenie mnóstwo energii, bardzo dokładnie analizujemy, co możemy zrobić lepiej, co mówią o nas i czego oczekują uczestnicy oraz starannie dobieramy miks prelegentów, aby każdy uczestnik był pod wrażeniem merytoryki wydarzenia. Dzięki temu od prostego spotkania w jednej z Krakowskich piwnic doszliśmy do największego wydarzenia dedykowanego SEM w Polsce, wyprzedając po drodze każdą z edycji – podsumowuje Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup.

semKRK#21 powraca w formacie BIG – podczas ostatniego spotkania w tej wersji zgromadziliśmy ponad 600 specjalistów z branży. Wydarzenie po raz kolejny odbędzie się w Starej Zajezdni w Krakowie. To miejsce sprawdziliśmy już wielokrotnie i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania na żywo!

– W opinii uczestników semKRK to konferencja, która wyróżnia się na tle innych. Takie słowa budują nas najbardziej i nieustannie dążymy do tego, aby każda edycja była jeszcze lepsza od poprzedniej. Eksperci SEM i SEO, którzy przyjeżdżają do Krakowa z całej Polski, chętnie zostają na dłużej i zwiedzają nasze miasto. Bardzo się cieszymy z powrotu do Starej Zajezdni, bo to tutaj zrobiliśmy największą do tej pory edycję, w której przekroczyliśmy magiczną liczbę 600 uczestników! Do zobaczenia na miejscu! – na wydarzenie zaprasza Kamil Leśniak, Event&Marketing Manager w DevaGroup.

Podczas semKRK#21 BIG: 

  • wysłuchasz 12 marketingowych prelekcji,
  • spotkasz zwycięzców wcześniejszych edycji semKRK, 
  • zobaczysz zwycięskie prezentacje z naszego plebiscytu na Facebooku (Call4Papers), w którym fani konferencji głosują tylko na tematy, nie znając nazwisk prelegentów,
  • weźmiesz udział w rozdaniu największych nagród branży SEM w Polsce – semKRK Awards 2023,
  • poznasz nowinki branżowe, które wdrożysz od razu po naszym spotkaniu,
  • zadasz swoje pytania zaproszonym ekspertom na żywo!

Pierwsze prelegentki i prelegenci, którzy zaprezentują się na żywo w Starej Zajezdni w Krakowie:

  • Sebastian Heymann (Specjalista SEO R&D w Linkhouse),
  • Milena Fietko (Senior SEO Specialist w Delante),
  • Szymon Słowik (CMO / co-founder w Takaoto.pro),
  • Natalia Witczyk (International & Tech SEO Consultant),
  • Witold Wrodarczyk (CEO w Adequate),
  • Dorota Percha (Senior Product & Business Consultant w Full Stack Experts Sp. z o.o.),
  • Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert w Full Stack Experts Sp. z o.o.).

Wkrótce kolejne nazwiska!

Dodatkowo bezpośrednio przed konferencją odbędą się warsztaty semKRK. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Przeprowadzimy je w 2 ścieżkach:

  • 5.06 (poniedziałek): Google Ads&Analytics. Prowadzący: Paweł Seruga, Dagmara Kałkus, Marcin Wsół i Mateusz Muryjas.
  • 6.06 (wtorek): SEO. Prowadzący: Łukasz Suchy, Jakub Zeid, Robert Marczak i Miłosz Krasiński.

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień jest ograniczona do 40. Na naszych social mediach oraz stronie głównej podajemy na bieżąco nowych prowadzących i prelegentów! 


Więcej informacji:
Sponsorzy główni semKRK#21 BIG: WhitePress oraz Senuto
Strona internetowa: https://semkrk.pl 
Wydarzenie na Facebooku.
Platforma z nagraniami z wcześniejszych edycji.
Regulamin wydarzenia.
Kup bilety na konferencję i warsztaty – tutaj.

Kraków marketing SEM wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Nie taka oczywista sprawa, jak się wydaje
Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce

Podobne wpisy:

  • Konferencja Imagination Day - grafika
    Wraca Imagination Day – największa międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno - marketingowej
  • kpr_foto 2
    Wiarygodna marka odporna na kryzys - Kongres Profesjonalistów Public Relations

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow