site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kolejna mistrzowska zagrywka Google
22.02.2019  |  Dodane przez Natalia Sikora w reklamówka pomysłów

Kolejna mistrzowska zagrywka Google

connection-desk-electronics-1054555

Google nie przestaje zachwycać w swojej promocji Asystenta Google. Sięga do emocji i nostalgii, a przy tym świetnie bawi.

Przed świętami Bożego Narodzenia marka wypuściła spot, który momentalnie stał się hitem. Macaulay Culkin wrócił do swej najpopularniejszej roli i wywołał uśmiech na twarzy milionów.

Google ponownie zaskakuje, bowiem w najnowszym filmie promocyjnym Google Asystenta pojawia się kolejna postać znana z filmu “Kevin sam w domu”.

Tym razem bohaterem jest Joe Pesci, czyli jeden z filmowych bandytów, który ogląda ze znajomymi telewizję. Nagle na ekranie pojawia się reklama właśnie z Macaulay’em Culkinem. Pesci, ogarnięty nostalgią, zaczyna wspominać czasy, gdy „okradał” dom Kevina.

Czy możemy się spodziewać dalszego ciągu tej historii? 🙂

Google reklama

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpis„Big data – big problem! Nowe wyzwania dla ludzkości”. Xperts.PM ponownie w Krakowie
Eurozet w TOP 20 wydawców internetowych

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow