site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Kolejne zmiany na Twitterze
29.05.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Kolejne zmiany na Twitterze

pexels-brett-jordan-5417837

Prowadzisz konto na Twitterze? Ten artykuł powstał z myślą o Tobie. Użytkownicy zauważają zmiany w wyglądzie portalu oraz pojawienie się nowych funkcji. Kolejną z twitterowych ulepszeń będzie dodatkowa zakładka w profilowym menu. Czy zmiany będą dobre, czy może Twitter pogrąży się jeszcze bardziej?

Twitter 2.0 według Elona Muska

Portal od wielu miesięcy przechodzi prawdziwą innowację, odkąd został przejęty przez miliardera, Elona Muska. Niedawno, wprowadzono płatną subskrypcję Twitter Blue, dając tym samym użytkownikom większe możliwości tworzenia contentu, m.in. m.in. edycję tweetów po ich opublikowaniu w pierwszych 30 minutach od zamieszczenia wpisu, brak limitu tworzenia dziennych wpisów, czy szybsze docieranie do grupy docelowej. Jednak nie wszystkim spodobały się powyższe zmiany – czy nowa zakładka w menu danego konta zadowoli użytkowników Twittera? 

Nowa zakładka – Twoje twitterowe portfolio 

Celem zakładki „Najciekawsze” (ang. highlight) będzie wyróżnienie naszych najlepszych tweetów, które zostały opublikowane na koncie. Według pomysłodawców, dzięki temu będziemy mogli zaprezentować swoje najciekawsze wpisy, a przy tym zwiększyć liczbę obserwujących konta. Można więc stwierdzić, że zakładka „Najciekawsze” to swego rodzaju twitterowy zbiór interesujących publikacji.

Świetny marketingowy pomysł, ale…

Użytkownicy mają podzielone zdania. Nawet graficzka komputerowa pracujący dla Twittera stwierdziła, że zakładek jest za dużo. Jednak nowa karta świetnie spełnia swoją funkcję, jeśli inny użytkownik trafi na nasze konto, bo wtedy będzie mógł przejrzeć najlepsze tweety. Z perspektywy marketingowej możemy pokazać klientowi to jak tworzymy materiały. Wadą jest, że taki klient musi nas najpierw znaleźć w gąszczu innych kont. Umieszczenia archiwalnych tweetów w tej zakładce, niestety, nie sprawi, że będą bardziej widoczne dla pozostałych osób. Dodatkowo, jeśli jesteśmy subskrybentami, opcje dostępne na profilowym pasku nie zmieszczą się w nim. Nowa funkcja będzie dostępna tylko dla użytkowników, którzy posiadają niebieski znaczek przy swoim profilu i jest dostępna tylko na komputerze.

Zobacz co użytkownicy Twittera myślą o nowej funkcji:

Likes is a valuable tool. There's balance with having 5 tabs — perhaps because it's an odd number. There shouldn't be any more than 5 though, that would be cluttered. I think people wouldn't like tweets and would bookmark them instead if likes weren't shown, less engagement.

— 𝓥𝓪𝓵𝓮𝓷𝓽𝔂𝓷𝓪 𝓗𝓸𝓵𝓵𝓸𝔀𝓪𝔂 (@ValentyneDreams) May 11, 2023

so many tabs

— Andrea Conway (@ehikian) May 11, 2023

Hey ya'll!

Twitter added this new feature where you can add "highlights" to your profile.
I've added some of my art pieces to this tab and I will add my future works to the list too!

Check it out if you want! pic.twitter.com/feTb7BEIVF

— Brenden (@ItzBrenden_) May 13, 2023

Before ya'll ask.

Pretty sure you can only see it on Desktop as of now.
Pretty sure only people with Blue can do this as of now.
And the order in which the art posts appear in can be a bit buggy.

But still a cool feature!

— Brenden (@ItzBrenden_) May 13, 2023
Nowa funkcja w trybie testowania (bez nadzoru)

Od czasu, gdy Musk przejął władzę nad Twitterem, ludzie zaczęli masowo odchodzić z pracy. Jedni zostali zwolnieni, pozostali w geście solidarności dobrowolnie odeszli z pracy. Byli to profesjonaliści w swojej dziedzinie. Użytkownicy odczuwają braki funkcji, które były wcześniej wprowadzane, stopniowo pojawiają  się inne funkcje, które niekoniecznie są dobre Zaczęły się liczne awarie i błędy zgłaszane na portalu. Elon nie ma wystarczającej liczby pracowników, aby wprowadzać nowe funkcje na Twitterze bez utrudnień dla użytkowników. Podobnie może stać się w przypadku testowania zakładki „Najważniejsze”.

Autor tekstu: Małgorzata Kaczmarek
Źródła: tu i tu.
Źródło zdjęcia głównego: Brett Jordan/Pexels

nowość Twitter

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPonad 75 proc. Polaków chce ograniczeń dla niepełnoletnich w kwestii korzystania z social mediów
Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow