site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Komunikacja zmiany receptą na czarny wtorek [audio]
31.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Komunikacja zmiany receptą na czarny wtorek [audio]

robert-metz-Rhv7ZUAY7pE-unsplash

Ostatni dzień marca to dla wielu pracowników i wielu firm „czarny wtorek”. Podczas gdy tarcza antykryzysowa nie opuściła jeszcze Sejmu, pracodawcy pozostają w niepewności i starają się na własna rękę ograniczać ryzyko bankructwa. Oznacza to, że znaczna część pracowników otrzyma wypowiedzenia, duża część firm zdecyduje się również na redukcję wymiaru czasu pracy i obcięcie wynagrodzeń. Jednocześnie ci pracownicy, którzy pozostaną mogą obawiać się, że wkrótce i ich czeka zwolnienie.

W ramach wsparcia komunikacji zmiany można skorzystać z modeli opracowanych przez psychologów i ekspertów ds. zarządzania organizacją. Bardzo istotną kwestią jest odpowiednie rozplanowanie komunikatów w czasie i zadbanie o morale zespołu, którzy przechodzi przez kolejne stadia „godzenia się” z nieuchronnością zmiany.

Zachęcamy do wysłuchania wypowiedzi Iwony Kubicz, eksperta Procontent, na temat prawidłowego sposobu komunikacji zmiany. W materiale audio znajdą się m.in. informacje dotyczące stosowania modeli komunikacji zmiany, kolejnych etapów i narzędzi, które w tych etapach można wykorzystać, zasad pracy zarządu i zespołów komunikacji wewnętrznej oraz dialogu z pracownikami, zarządzania emocjami i budowania na nowo motywacji w zespole.

Źródło zdjęcia głównego: Robert Metz/Unsplash

komunikacja koronawirus kryzys

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGetResponse wspiera gdańską służbę zdrowia w walce z koronawirusem
Narzę­dziownik cz. 6, czyli aplikacje przydatne dla copyw­ri­tera

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash
    Trendy w komunikacji. Jak wykorzystują je marki?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow