site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Konferencja I ♥️ Commerce − poznaj nowe oblicze handlu!
30.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Konferencja I ♥️ Commerce − poznaj nowe oblicze handlu!

grafika I Love Commerce

Już 10 maja w Poznaniu, na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbędzie się konferencja I ♥️ Commerce, podczas której będzie można poznać najnowsze trendy w handlu, zarówno w sferze online, jak i w klasycznej sprzedaży.

W czasie konferencji najlepsi eksperci z branży podzielą się swoją wiedzą. Jakub Bieli (X-kom) opowie o tym, jak zwiększyć sprzedaż, dzięki działaniom ją poprzedzającym, Aleksander Waszak (Bodylook) przekaże, jak połączyć kanały online i offline, Ewa Wysocka (Tribe47) zdradzi przepis na udaną kampanię online z wykorzystaniem fizycznych próbek produktu, a Paweł Fornalski (IdoSell Shop) podpowie, jak zwiększyć lojalność klientów i ruch poprzez drobne zmiany w sklepie internetowym. Konferencja skierowana jest do wszystkich firm, które prowadzą działalność handlową i chcą podnieść jakość świadczonych usług oraz zwiększyć sprzedaż. Szczególny nacisk zostanie położony na takie aspekty, jak:

  • ekspansja − jak mądrze uruchomić sprzedaż zarówno na wschodnich, jak i zachodnich rynkach, jak odnaleźć się w innych systemach reklamowych niż Google, a także co zrobić, aby zostać najlepiej ocenianym sprzedawcą na eBay czy Amazon,
  • wykorzystanie najnowszych technologii w sprzedaży − poznasz narzędzia, po jakie narzędzia należy sięgnąć, aby znacząco poprawić swoje wyniki,
  • synergia online i offline − commerce, czyli z ang. handel, to nie e-handel, nie e-commerce, nie e-marketing, tylko znacznie szersze pojęcie. Na I ♥️ Commerce będzie można dowiedzieć się, jak wejść zarówno do świata offline, jak i online, maksymalizując efekty sprzedaży dzięki synergii, robiąc to sprawnie, czyli skutecznie i ekonomicznie.

Konferencja utrzymana będzie w formacie I ♥️ Marketing − największej konferencji o marketingu w Polsce, która dwa razy w roku gromadzi na swojej scenie najlepszych marketerów z kraju. Każdy prelegent otrzyma do swojej dyspozycji 18 minut, aby przekazać jak najwięcej rad, podzielić się swoim doświadczeniem oraz wypaść jak najlepiej na tle reszty stawki, ponieważ to publiczność oceni jego wystąpienie zarówno pod kątem merytorycznym, jak i show scenicznego. Taki czas wystąpienia gwarantuje, że prezentacje będą bardzo konkretne i merytoryczne − nie ma czasu na zbędne informacje i niepotrzebne „ozdobniki”.

Bilet na konferencję umożliwia nie tylko wysłuchanie prelekcji, ale także networking oraz spotkanie przedstawicieli najważniejszych firm z branży commerce. Każdy uczestnik otrzyma również bogaty pakiet konferencyjny, w którego skład wchodzi m.in roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing oraz materiały video z prelekcjami.

Spotkajmy się już 10 maja w Poznaniu, na Międzynarodowych Targach Poznańskich!

Organizatorem wydarzenia jest sprawny.marketing. Sprawdź agendę i zarejestruj się na iLoveCommerce.pl

 

 

 

 

commerce konferencja sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis“Włącz się na PR” już 10 maja w Krakowie!
Wrocław stawia na eko!

Podobne wpisy:

  • ashkan-forouzani-sUlR4Iul-9c-unsplash
    Black Friday 2022: statystyki i trendy sprzedaży online
  • Screenshot_3
    Mobile Trends for Experts - konferencja, na której nie może Cię zabraknąć!

Komentarze: 1 komentarz

  1. Tymek 13.05.2019 Odpowiedz

    Keizen wymiata! :)

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow