site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Konferencja “Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM” już 14 października!
8.10.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Konferencja “Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM” już 14 października!

LI_post_ogolny

W czwartek, 14 października br. odbędzie się „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM” – konferencja online poświęcona zmianom w zakresie ochrony prywatności i stosowania 3rd party cookies. GroupM naświetli konsekwencje tych zmian dla marketerów, a poza ekspertami ze spółek grupy, głos zabiorą m.in. przedstawiciele gigantów technologicznych – Google i Facebook. Udział w tym bezpłatnym wydarzeniu objęty jest akredytacją DIMAQ.

Nadchodzące ograniczenia możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały kolosalny wpływ na rynek reklamy cyfrowej. Czy eliminacja ciasteczek 3rd party to tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych? Jakie są widoki na wypracowanie alternatywnych rozwiązań docierania do konsumentów? Jak praktycznie przygotować się na zniknięcie 3rd party cookies? M.in. te kwestie rozstrzygać będą prelegenci „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”, wydarzenia organizowanego przez GroupM oraz jej agencje – Mindshare, MediaCom i Wavemaker.

Już 14 października o perspektywach „cookieless” marketingu opowiedzą specjaliści ze spółek GroupM oraz zewnętrzni eksperci – m.in. Google i Facebook, SoTrender czy Justtag. 

Rejestracja na „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM” już trwa, udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Agendę eventu można poznać na stronie. 

Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM”. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.

„Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”,  
14 października w godz.: 10:00 – 13:15

Big Data cookies konferencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Łączy nas coś dobrego” – ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa
Immergas z kolejną odsłoną kampanii #razemdlaczystegopowietrza – z Adamem Bieleckim i Maciejem Janowskim

Podobne wpisy:

  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas
  • whitepress_konferecja_seo_content_camp_z_ro_dlo_canva
    WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą edycję konferencji SEO & Content Camp

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...