Już 13 czerwca w Warszawie grono najlepszych ekspertów z branży Public Relations udzieli wskazówek i przekaże bezcenną wiedzę na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR.
Nigdzie nie znajdziesz większej ilości PRowców na metr kwadratowy w jednym czasie i miejscu – czerp garściami z doświadczeń innych!
Dlaczego warto wziąć udział w PRday?
Podczas konferencji zostaną przedstawione konkretne wskazówki, jak dbać o reputację – bez ich znajomości Twoja marka może zatonąć. Czasami zastanawiasz się, ile warta jest Twoja praca usługi? Eksperci powiedzą, jak nie przesadzić, oraz jak znaleźć złoty środek podczas wyceny PRu. Pokażą, jak skutecznie walczyć z hejtem i trollingiem. Wskażą modele efektywnej współpracy z twórcami, którym ufają Twoi odbiorcy. Podpowiedzą, jak korzystać z nowinek technicznych działając zgodnie z prawem. Przedstawią gotowe sugestie, jak projektować pozytywne doświadczenia Twoich odbiorców budując ich lojalność.
Jakie tematy zostaną poruszone?
1. Odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca za produkt/usługę, które są kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Czyli jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?
2. Reputacja marki jako najcenniejszy kapitał – audyt marki krok po kroku.
3. Ile to kosztuje, czyli trudna sztuka wyceniania usług Public Relations:
- Hejt, trolling i postprawda w sieci, jako poważne zagrożenie dla wizerunku i pozycji rynkowej współczesnego biznesu.
- Public Relations we współpracy z influencerami oraz w social mediach – niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami.
- Nowe technologie a ochrona wizerunku – czyli co musisz wiedzieć, aby nie wpaść w kłopoty z prawem?
4. Customer Experience versus PR – czy to naprawdę działa?
Co zyskasz biorąc udział w wydarzeniu?
Przede wszystkim najbardziej aktualną branżową wiedzę prosto od najlepszych praktyków w Polsce – z książek tego się nie dowiesz. Dostaniesz dostęp do prezentacji wszystkich wystąpień i dodatkowo: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy!
Nauczysz się budować relacje na podstawie nowoczesnych technologii komunikacyjnych, aby inwestować tylko w użyteczne narzędzia. Dowiesz się, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputację, a także jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci. To również świetna okazja do branżowego networkingu – zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.
Szczegóły konferencji dostępne są tutaj.
Komentarze: brak