site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Konferencja PRday - wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji
1.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji

PR_day

Już 13 czerwca w Warszawie grono najlepszych ekspertów z branży Public Relations udzieli wskazówek i przekaże bezcenną wiedzę na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR.

Nigdzie nie znajdziesz większej ilości PRowców na metr kwadratowy w jednym czasie i miejscu – czerp garściami z doświadczeń innych!

Dlaczego warto wziąć udział w PRday?

Podczas konferencji zostaną przedstawione konkretne wskazówki, jak dbać o reputację – bez ich znajomości Twoja marka może zatonąć. Czasami zastanawiasz się, ile warta jest Twoja praca usługi? Eksperci powiedzą, jak nie przesadzić, oraz jak znaleźć złoty środek podczas wyceny PRu. Pokażą, jak skutecznie walczyć z hejtem i trollingiem. Wskażą modele efektywnej współpracy z twórcami, którym ufają Twoi odbiorcy. Podpowiedzą, jak korzystać z nowinek technicznych działając zgodnie z prawem. Przedstawią gotowe sugestie, jak projektować pozytywne doświadczenia Twoich odbiorców budując ich lojalność.

Jakie tematy zostaną poruszone?

1. Odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca za produkt/usługę, które są kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku klientów. Czyli jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym?

2. Reputacja marki jako najcenniejszy kapitał – audyt marki krok po kroku.

3. Ile to kosztuje, czyli trudna sztuka wyceniania usług Public Relations:

  • Hejt, trolling i postprawda w sieci, jako poważne zagrożenie dla wizerunku i pozycji rynkowej współczesnego biznesu.
  • Public Relations we współpracy z influencerami oraz w social mediach – niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami.
  • Nowe technologie a ochrona wizerunku – czyli co musisz wiedzieć, aby nie wpaść w kłopoty z prawem?

4. Customer Experience versus PR – czy to naprawdę działa?

Co zyskasz biorąc udział w wydarzeniu?

Przede wszystkim najbardziej aktualną branżową wiedzę prosto od najlepszych praktyków w Polsce – z książek tego się nie dowiesz. Dostaniesz dostęp do prezentacji wszystkich wystąpień i dodatkowo: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy!
Nauczysz się budować relacje na podstawie nowoczesnych technologii komunikacyjnych, aby inwestować tylko w użyteczne narzędzia. Dowiesz się, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać dbając o reputację, a także jak skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci. To również świetna okazja do branżowego networkingu – zainspiruj się innymi uczestnikami i wykorzystuj doświadczenia w codziennych wyzwaniach.

Szczegóły konferencji dostępne są tutaj.

 

 

komunikacja konferencja Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość (AR) w e-commerce?
#trashchallengeMEDIA: Paclan rzuca rękawice dziennikarzom!

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow