site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Konferencja z obszaru digital marketingu DIMAQ DAY już w marcu!
26.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Konferencja z obszaru digital marketingu DIMAQ DAY już w marcu!

1200x628

DIMAQ DAY to wydarzenie, podczas którego zostaną kompleksowo pokazane najskuteczniejsze obecnie możliwości promocji online dla firm. Podczas dwunastu praktycznych wystąpień będzie można dowiedzieć się m.in. jak tworzyć kreatywny content w kanałach social media, jak planować skuteczne kampanie digitalowe, a także na czym polega programmatic i automatyzacja w SEM. Konferencja odbędzie się już na początku marca aż w trzech miastach.

To idealna okazja, aby głębić tajniki marketingu cyfrowego oraz zdobyć praktyczne wskazówki i inspiracje od branżowych specjalistów.

Konferencja odbędzie się w:

  • Katowicach (4 marca 2020 r.),
  • Wrocławiu (5 marca 2020 r.),
  • Poznaniu (6 marca 2020 r.).
Co w programie?

Podczas DIMAQ DAY eksperci – praktycy z branży – wygłoszą w każdym mieście 12 inspirujących prelekcji z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu, m. in.: SEM, content marketing, analityka, programmatic, mobile marketing, e-commerce. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów, którymi żyje branża digital. Wszystko po to, aby pokazać, jak skutecznie zarządzać marketingowym budżetem.

Po konferencji odbędą się warsztaty na których będzie można dowiedzieć się m.in. jak efektywnie prowadzić profil na Instagramie, jak szybko zbudować landingpage do generowania leadów, a także jak zarządzać panelem reklamowych na Facebooku.

Szczegółowa agenda oraz rejestracja dostępne są na stronie.

Program wydarzenia  jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.

Dla kogo?

Na DIMAQ DAY zapraszamy szczególnie:

  • osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
  • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  • project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
  • osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Partnerzy wydarzenia: Sektorowa Rada ds. Kompetencji, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego, Collegium da Vinci.

content digital dimaq konferencja SEM social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNarzę­dziownik cz. 1, czyli aplikacje przydatne do two­rze­nia gra­fik
Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem w ramach akcji #MyFreedomDay 2020

Podobne wpisy:

  • austin-distel-TluMvvrZ57g-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na outsourcing pracowników z obszaru digital marketingu
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow