To spotkanie osób, które biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media. Już 17-18 maja w Gdańsku odbędzie się kolejna edycja Kongres For Social Media.
Wysoko oceniony przez uczestników (5,6/6) i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm. Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku. Spotkanie jest niewątpliwie jednym z najciekawszych, najmocniejszych merytorycznie wydarzeniem dotyczącym social media w Polsce!
Wydarzenie dobędzie się 17-18 maja odbędzie się w Gdańsku oraz online. Na co możecie liczyć? Na fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in.:
✔ Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.
- Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
- Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
- Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
- Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.
Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony.
✔ Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.
- Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
- Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
- W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?
Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Mediowe
Kto: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.
✔ Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.
LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami? Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.
Podczas prelekcji Adrian:
- przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
- omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
- pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.
Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.
Kto: Adrian Gamoń.
✔ Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!
- Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
- Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?
Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.
Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.
✔ Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w Grupa Wirtualna Polska.
Uczestnicy otrzymują w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu. Wśród bonusowych wykładów m.in.:
- Trendy – jak być marką na czasie?
- Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
- Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
- Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
- Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
- Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
- Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
- Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
- Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
- Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
- Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
- 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.
Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm.
Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej. W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców. Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobyliśmy zaufanie i empatię uczestników. Nasz event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Z przyjemnością czytamy komentarze i opinie zadowolonych uczestników. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, a nawet przyjaźni.
Kongres For Social Media,17-18.05.2023 | Gdańsk + online | forsm.pl
Komentarze: brak