site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Kongres Public Relations: od 23 lat najważniejsze wydarzenie branży w Polsce
19.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Kongres Public Relations: od 23 lat najważniejsze wydarzenie branży w Polsce

KPR_GRAFIKA_1640x856

Od 23 lat niezmiennie: edukacja, dialog, a także konstruktywny i merytoryczny spór. Tysiące stron publikacji, dziesiątki badań, ekspertyz, analiz. Wiele nawiązanych kontaktów towarzyskich i biznesowych. Tym właśnie jest XXIII Kongres Public Relations. Już we wrześniu kolejna jego odsłona.

W dniach 21-22 września 2023 roku w Rzeszowie odbędzie się Kongres, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. To wydarzenie, na którym wychowało się wielu praktyków i naukowców zajmujących się public relations. Temat jego tegorocznej edycji brzmi: Marka w przestrzeni wirtualnej – interakcja, dialog, kryzys. Zapisów do udziału w Kongresie można dokonać na stronie.

źródło: materiały prasowe

Panele i dyskusje poprowadzą eksperci i znawcy tematów, które zostaną podjęte na Kongresie. Organizacje branżowe, czyli Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations, będą miały w tym swój udział. Każda z organizacji przygotowuje panel, w którym uczestnikami będą doświadczeni praktycy z instytucji i korporacji. Kongres to miejsce dla wszystkich zajmujących się public relations, miejsce które od 23 lat łączy środowisko. To w Rzeszowie przez dwa dni w roku spotykają się ci, którzy mają wpływ na branżę i zachodzące w niej przemiany. To tutaj podczas spotkań omawiane są kluczowe tematy, które są z nią związane.

– Od lat integrujemy branżę. Taki jest nasz cel. Dlatego bardzo się cieszę i wierzę w konstruktywny dialog. Opublikowaliśmy już program, dlatego zapraszam do zapoznania się z nazwiskami i tematami prelekcji na stronie kongrespr.pl – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca Kongresu. Arkadiusz Szczepański, Dyrektor Generalny J&S, moderator panelu o kryzysie marek personalnych. – Silna marka osobista zwykle postrzegana jest jako kapitał firmy w obliczu kryzysu, gorzej gdy sama pada ofiarą nieuczciwych praktyk konkurencji lub hejtu. Wtedy odium odpowiedzialności za kryzys spada na nią ze zdwojoną siłą – dodaje.

Dyskusja o hejcie to tylko jeden z paneli, które z pewnością pozwolą na pozyskanie szerokiej wiedzy i wymianę doświadczeń.

Organizatorem jak co roku jest wydawnictwo Newsline. Projektowi merytorycznie partneruje Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami będą również marki, które corocznie włączają się w projekt, zaś sponsorem głównym będzie jak co roku PSMM Monitoring & More. Partnerem głównym tegorocznej edycji projektu jest natomiast Ideo Force.

Kongres PR Public Relations wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRealizacja kampanii w miastach do 200 tysięcy mieszkańców. Jak to robić?
Reklama zewnętrzna nabiera wiatru w żagle. Na polski rynek wchodzą nowe nośniki

Podobne wpisy:

  • P1036227
    CRASH Mondays - znamy temat czerwcowej edycji!
  • antenna-cw-cj_nFa14-unsplash
    Komu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 roku?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow