site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Konkurs na logo ośmiu wydziałów Politechniki Krakowskiej
24.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Konkurs na logo ośmiu wydziałów Politechniki Krakowskiej

kelly-sikkema-291518-unsplash

Politechnika Krakowska ogłosiła konkurs na opracowanie projektów znaków graficznych – logo ośmiu wydziałów uczelni.  Zwycięzca otrzyma w nagrodę 10 tys. zł  i może zostać zaproszony do dalszej współpracy przy kreowaniu pełnej identyfikacji wizualnej wydziałów PK. Prace można składać do 28 maja br. Zmiany w identyfikacji wizualnej jednostek towarzyszą reformom na krakowskiej uczelni, związanym z nową ustawą o szkolnictwie wyższym i nauce.

Od nowego roku akademickiego Politechnika Krakowska zmieni swoją strukturę, będzie kształcić na ośmiu (a nie, jak dotąd, siedmiu) wydziałach, co wynika z decyzji o skoncentrowaniu głównej części działalności badawczej wokół ośmiu nowo zdefiniowanych dyscyplin naukowych (architektura i urbanistyka; automatyka, elektronika i elektrotechnika; informatyka techniczna i telekomunikacja; inżynieria chemiczna; inżynieria lądowa i transport; inżynieria materiałowa; inżynieria mechaniczna oraz inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka). Takie wskazanie wiodących obszarów badawczych umożliwia oparcie struktury organizacyjnej PK na wydziałach, skupionych wokół dyscyplin. To zaś oznacza, że od 1 października 2019 r. na Politechnice zostanie powołany nowy wydział – Inżynierii Materiałowej i Fizyki, a w przypadku dwóch innych jednostek dojdzie do rozszerzenia profilu działania i zmian nazw. Wydział Fizyki, Matematyki i Informatyki zostanie przekształcony w Wydział Informatyki i Telekomunikacji, a Wydział Inżynierii Środowiska w Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki.

W związku z tymi zmianami uczelnia postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną ośmiu jednostek wydziałowych i ogłosiła konkurs na opracowanie projektów ich znaków graficznych – logo. Konkurs ma charakter ogólnopolski. Adresowany jest do grafików, projektantów, artystów plastyków, architektów – zarówno osób, jak i firm, twórców indywidualnych, jak i zespołów. Każdy uczestnik może zgłosić dowolną liczbę projektów. Trzy najlepsze otrzymają nagrody finansowe w wysokości 10 tys. , 6 tys. i 3 tys. złotych. Zwycięzca konkursu może też zostać zaproszony do dalszej współpracy przy kreowaniu pełnej identyfikacji wizualnej wydziałów na podstawie odrębnej umowy.

Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu jednorodnych stylistycznie znaków graficznych, które staną się oficjalnymi elementami identyfikacji wizualnej: Wydziału Architektury, Wydziału Informatyki i Telekomunikacji, Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej, Wydziału Inżynierii Lądowej, Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki, Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki, Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej, Wydziału Mechanicznego. Jak wskazano w regulaminie konkursu, charakter logo powinien łączyć dobrze rozumianą tradycję Politechniki Krakowskiej z jej aspiracjami i innowacyjnością. Projekt znaków graficznych wydziałów PK powinien obejmować logo w wersji kolorowej i czarno-białej, w rozmiarze 150×150 mm oraz w najmniejszym czytelnym dla każdego z wydziałów, zestawienie wszystkich logo i logo uczelni na jednym arkuszu, a także przykładowe zastosowanie jednego z nich na: wizytówce, papierze firmowym i teczce firmowej. Szczegółowe warunki konkursu można znaleźć w regulaminie na stronie głównej PK.

Prace konkursowe oceni jury, w którym zasiedli: rektor Politechniki Krakowskiej prof. Jan Kazior, rektor Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie prof.  Stanisław Tabisz, prorektor ds. ogólnych PK prof. Andrzej Białkiewicz oraz dziekani wydziałów PK. Projekty można nadsyłać do 28 maja br., ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 3 czerwca.

identyfikacja wizualna konkurs logo

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisVidaron z nową platformą komunikacji od Schulz brand friendly
Czy zniknie liczba polubień na Instagramie?

Podobne wpisy:

  • grafika_3
    ASUS Polska z kolejną kampanią #ROG4Creators dla młodych twórców
  • timothy-hales-bennett-OwvRB-M3GwE-unsplash
    5 zasad organizowania konkursów na Facebooku. Znasz je wszystkie?

Komentarze: 1 komentarz

  1. nlogo 22.08.2019 Odpowiedz

    Bardzo fajny konkurs .... www.nlogo.pl

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow