site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kreacje reklam bożonarodzeniowych – jak to wyglądało w 2021 roku?
17.01.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kreacje reklam bożonarodzeniowych – jak to wyglądało w 2021 roku?

christmas-g27b0f0bd1_1280

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas w roku. Wiele się wtedy dzieje i prawie wszystkich ogarnia zakupowy szał, w którym kupuje się prezenty dla najlepszych. Właściwe dlatego większość znanych marek szykuje swoje spoty reklamowe w tym klimacie, nawiązując do ciepłej i domowej atmosfery. Marki, oprócz reklamowania siebie i swoich produktów, „uderzają” we wrażliwość swoich odbiorców. 

Święta Bożego Narodzenia i Coca Cola 

Nie da się ukryć, że Coca Cola jest bezpośrednio związana ze świątecznym czasem. To właśnie  dzięki reklamom tej firmy światu znany jest Święty Mikołaj w takiej formie, jaką się obecnie prezentuje, czyli siwego staruszka w czerwonym kostiumie. Został on stworzony przez amerykańskiego ilustratora Huddona Sundbloma już w 1931 roku.

W 2021 roku Coca Cola wypuściła reklamę przedstawiającą chwile wsparcia i wzajemnego zrozumienia, rezygnując ze stworzonego przez siebie Świętego Mikołaja, który w samej reklamie nie odgrywa większej roli. W spocie mowa jest przede wszystkim o magii obdarowywania się prezentami. 

Reklamy Polsatu i Apartu 

Nawet Polsat przygotował coś specjalnego, wypuszczając swoją świąteczną piosenkę. W klipie występują znane osoby, a całość utrzymana jest w przyjaznej, ciepłej atmosferze.

Nie brakowało również podobnych poczynań wśród znanych marek. Jedną z nich jest Apart, a w reklamie firmy wystąpiła Anna Lewandowska, trzymając białą kartkę z napisem Mery Christmas. 

Ikea nie rezygnuje z ekologicznych działań nawet podczas Świąt Bożego Narodzenia 

Kolejnym przykładem reklamy jest ta od holenderskiego przedsiębiorstwa zajmującego się produkcją oraz sprzedażą mebli (i nie tylko). W spocie został poruszony poważny problem marnowania żywności, jak i produkowania dużej ilości odpadów. Przy okazji firma reklamuje się ze swoimi pojemnikami na żywność, co ma pozytywny wydźwięk. 

Reklamy podczas Świąt Bożego Narodzenia przyjmują wiele form, jednak to od danego firmy zależy ich ostateczny wygląd. Może to być piosenka lub klip ze znaną osobą, a także nawiązanie do ogólnospołecznego problemu, jak to zrobiła Ikea, która znana jest już ze swoich działań na rzecz środowiska. 

Autor tekstu: Marta Bałażyk

Boże Narodzenie reklama spot święta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJuż 3 mld użytkowników korzysta z komunikatorów. Ale całego świata nie podbiją
Landingi wprowadzają sztuczną inteligencję do optymalizacji landing pages

Podobne wpisy:

  • 16
    Zapnijcie pasy, przed Wami nowa reklama Astona Martina V12 stworzona w Unreal 5!
  • 1200x628 linkpost SM(31)
    26 kwietnia spotkamy się na kolejnej edycja DIMAQ Voice Online - poznaj agendę spotkania!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...