site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Kwietniowy CRASH Mondays - Copywriting
5.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Kwietniowy CRASH Mondays – Copywriting

image_processing20190404-5097-1uira6m

Jak pisać teksty, które porwą tłumy i spełnią marketingowy cel? Na to pytanie będą odpowiadać eksperci ze świata copywritingu na kwietniowych spotkaniach CRASH Mondays.

O świecie copywritingu będzie można posłuchać w tym miesiącu aż w trzech miastach: Krakowie, Gdyni i w Warszawie.

Kraków – 8 kwietnia, godz. 19:00-21:00
W krakowskim Hevre przy ul. Meiselsa 18 wystąpią:
– Agnieszka Gałczyńska,
– Olga Piech z Eskadry,
– Michał Grzebyk z ContentHouse,
– Katarzyna Brych z Hand Made.

Bezpłatne bilety można nabyć tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Warszawa – 15 kwietnia, godz. 19:00-21:00
Na scenie w warszawskim coworkingu Solutions Rent przy Placu Trzech Krzyży 10/14 o copywritingu opowiedzą:
– Michał Grzebyk,
– Katarzyna Kałwak,
– Patrycja Walencik.

Bezpłatne bilety można nabyć tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Gdynia – 15 kwietnia, godz. 19:00-21:00
Na Pomorzu w Feed My Soul przy ul. Świętojańskiej 49 temat ten przybliżą:
– Anna Ratajczak-Piotrowska i Anna Skóra z Beeffective,
– Katarzyna Gajewska z Aspire Systems Poland,
– Jowita Kessler z Neoteric.

Bezpłatne bilety można nabyć tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Crash Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń czy Monika Kołodziejczyk.

 

copywriting Crash Mondays meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAltavia wspólnie z Michelin przygotowują kampanię opon na sezon letni
Sizeer z nową kampanią Street Heroes – This is how we do it!

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • pexels-vlada-karpovich-4050304
    Jak pisać teksty do internetu w 2023 roku?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow