Przed nami 38. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 25 kwietnia, w godzinach 15:00 – 16:30. Zapraszamy do wysłuchania aż trzech prelekcji na temat platformy reklamowej Microsoft Advertinsing, która zapewnia płatne reklamy za kliknięcie w wyszukiwarkach Bing, Yahoo! i DuckDuckGo, a także w innych witrynach internetowych, aplikacjach mobilnych i filmach. Druga część spotkania będzie poświęcona tematowi skalowania kampanii w Meta Ads. Na końcu webinaru najbardziej gorący temat ostatnich tygodni – ChatGPT!
Webinar odbywa się online. W kwietniowej edycji wystąpią: Bartłomiej Majas – Senior Performance Marketing Specialist w Full Stack Experts oraz Borys Marushchak – Team Leader & Senior Performance Specialist w Tigers, a także dr Maciej Chrzanowski – menedżer projektów z 12-letnim doświadczeniem. Konsultant biznesowy, interim manager, naukowiec, prompt engineer oraz założyciel szkolenia.ai.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się na stronie.
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05
„Microsoft Advertising, fakty i mity – czyli wszystko, co warto wiedzieć na start”
Bartłomiej Majas, Senior Performance Marketing Specialist w Full Stack Experts
Czy Microsoft Advertising to kanał warty uwagi w digitalowym mixie? Czy dzięki niemu dotrę do wartościowych użytkowników oraz czy ktoś w to w ogóle klika? Będziecie mieli okazję posłuchać, a później zadać własne pytania odnośnie faktów i mitów związanych z Microsoft Advertising.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jaki jest potencjał Microsoft Adverising w Polsce – aktualny udział, profil użytkownika.
- Jakie są możliwości reklamowe – dostępne powierzchnie, typy reklam, konkurencja.
- A także wszelkie smaczki – coś czego nie ma w Google – Linkedin, Netflix, vertical ads.
Prelekcja II, godz. 15:35
„Metody skalowanie kampanii w Meta Ads”
Borys Marushchak, Team Leader & Senior Performance Specialist w Tigers.
Skalowanie budżetów reklamowych na platformie Meta Ads jest dość prostym i w miarę zautomatyzowanym procesem, o ile wiemy, jak nie popełniać „podstawowych” błędów. Podczas spotkania zobaczycie, jakie są opcje skalowania budżetu oraz jaka logika za tym stoi. Prawdopodobnie wcześniej słyszeliście o strategii komunikacji tylko w działaniach contentowych. Nic mylnego! W działaniach performance również można wykorzystać strategie komunikacji i wycisnąć jeszcze lepsze wyniki ze swoich kampanii. Autor pokaże prosty framework, który można będzie dopasować pod większość potrzeb biznesowych. Niestety, Meta nie mówi nam, w jaki sposób jest kupowana przestrzeń reklamowa na platformie przez reklamodawców, a sposób ten jest dość logiczny i prosty. Zrozumienie jak działa algorytm, w momencie kiedy wybieramy pomiędzy różnymi celami kampanii, pomaga podejmować dużo lepsze decyzje podczas zakupu reklam.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Jak efektywnie skalować budżet w Meta Ads.
- Jak działa algorytm Meta Ads w praktyce.
- Jak wykorzystać strategię komunikacji w performance marketingu.
Prelekcja III, godz. 16:05
„Jak rozmawiać z chatGPT, aby uzyskiwać treści wysokiej jakości?”
Dr Maciej Chrzanowski, Prompt engineer i założyciel Szkolenia.AI, wykładowca na Politechnice Rzeszowskiej
ChatGPT przeżywa teraz istny boom, a internauci i biznes na całym świecie testują jego możliwości. Jak korzystać z ChataGPT, żeby uzyskać najlepsze wyniki?
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Poznasz fundamenty prompt engineering i dowiesz się, w jaki sposób tworzyć komendy w chatGPT, aby generował wyższej jakości treści,
- Na konkretnych przykładach poznasz kilka potencjalnych zastosowań chatGPT zarówno w automatyzacji procesów biznesowych, jak i życia codziennego.
Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na LInkedin lub Facebook i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się na stronie.
Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.
Komentarze: brak