Od początku lutego dostępna jest nowa strona prezentująca ofertę produktową marki Lech. Za przygotowanie i wdrożenie serwisu odpowiada agencja interaktywna Cut the Mustard.
Dostępny w wersji desktopowej i mobilnej serwis Lech.pl kładzie nacisk na atrakcyjną prezentację szerokiej gamy piw oferowanych przez markę Lech.
– Wyważone użycie elementów identyfikacji marki oraz atrakcyjny i nowoczesny design służą budowaniu rozpoznawalności marki Lech w sieci. Zastosowane funkcjonalności sprawiają, że strona jest atrakcyjna i przejrzysta jednocześnie oddając ducha marki – mówi Marcin Strzałkowski, Creative Parter, Cut The Mustard.
Agencja pracuje dla marki Lech od 2017 r., odpowiada za strategię digital oraz prowadzenie serwisów social media należących do marek Lech Premium oraz ICE, a od 2018 r. także za obsługę Lecha Free.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, H&M, Aegon, Iwostin, British Automotive Polska czy Dawtona.
Komentarze: brak