site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > LEGO pomaga dzieciom i zachęca do wspólnej zabawy w ramach kampanii Let’s Build Together - Budujmy razem!
2.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

LEGO pomaga dzieciom i zachęca do wspólnej zabawy w ramach kampanii Let’s Build Together – Budujmy razem!

despaired-2261021_1280

Fundacja LEGO podjęła działania, aby wspomóc dzieci i rodziny poszkodowane w obecnej sytuacji związanej z koronawirusem. Fundacja wyasygnowała kwotę 50 mln dolarów na wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci i zapewnienie im dostępu do rozwoju poprzez zabawę. Z kolei Grupa LEGO prowadzi globalną inicjatywę pod hasłem Let’s Build Together, w Polsce – Budujmy razem! Kampania ma na celu poszukiwanie nowych sposobów na kreatywne i rozwijające zajęcia dla najmłodszych.

Światowy producent klocków reaguje na sytuację, w której znalazł się w zasadzie cały świat. Zamknięte przedszkola i szkoły z powodu pandemii sprawiają, że zarówno dzieci, jak i ich rodzice muszą się odnaleźć w zupełnie nowej i niespodziewanej rzeczywistości. Grupa LEGO i Fundacja LEGO postanowiły podjąć działania, które ułatwią przetrwanie tego trudnego czasu.    

Pomoc dla potrzebujących

Zarząd Fundacji LEGO zdecydował się globalnie pomóc dzieciom w czasie kryzysu. Kwota 50 milionów dolarów zostanie przekazana na rzecz najmłodszych i wykorzystana na wspieranie edukacji oraz pomoc dzieciom i rodzinom najbardziej dotkniętym obecną sytuacją. Głównym celem działania jest zapewnienie najmłodszym wsparcia w kontynuowaniu rozwoju poprzez zabawę. Aktualnie trwają prace nad wyborem organizacji na rynkach, na których obecny jest klockowy potentat i za pośrednictwem których pomoc trafi do najbardziej potrzebujących. Polska będzie również beneficjentem inicjatywy Fundacji LEGO, która regularnie pomaga dzieciom w naszym kraju.

Bawmy i uczmy się razem

Drugie działanie LEGO jest motywowane między innymi skalą wpływu kryzysu na edukację dzieci. Według szacunków UNESCO aż 87 procent uczniów nie może uczyć się w swoich szkołach i bez przeszkód kontaktować się z rówieśnikami.

Chcąc wesprzeć najmłodszych w rozwijaniu swoich umiejętności, szczególnie w tym czasie, Grupa LEGO prowadzi globalną kampanię pod hasłem Let’s Build Together. Działania mają charakter długofalowy, w Polsce prowadzone są także pod hasłem Budujmy razem! Celem kampanii jest poszukiwanie i podpowiadanie sposobów na kreatywną zabawę w domu, jak również zaangażowanie w nią rodziców.

Nowe pomysły na zabawy mają pomagać dzieciom rozwijać umiejętności, takie jak: krytyczne myślenie, kreatywność i rozwiązywanie problemów.

Dzielmy się pomysłami

Grupa LEGO zebrała swoich projektantów, twórców i ekspertów od zabawy i przygotowała specjalne materiały dla dzieci i rodzin, dostępne na stronie i na kanale YouTube.

W filmach i krótkich instrukcjach znaleźć można porady dotyczące konstruowania przeróżnych budowli i modeli z klocków i kreatywne sposoby na rozwijającą zabawę nie wymagającą korzystania z zabawek od LEGO. Pojawiają się też ciekawe wyzwania, którymi można się dzielić w kanałach mediów społecznościowych.

Niels B. Christiansen, CEO Grupy LEGO, zdaje sobie sprawę, jak trudno jest dzieciom przebywać poza szkołą i swoim typowym środowiskiem nauki:

– Chcemy pomóc rodzicom i rodzinom dać z siebie wszystko, bo wiemy, że najmłodsi uczą się poprzez zabawę. Zdobywają umiejętności potrzebne na całe życie: uczą się współpracować, komunikować i rozwiązywać problemy. Zależy nam na dalszym wspieraniu, rozwojaniu i inspirowaniu dzieci w tym burzliwym czasie – zadeklarował Niels B. Christiansen .

Kolejne pomysły z kampanii Budujmy razem! będą publikowane w kanałach mediów społecznościowych Grupy LEGO, tj. na Facebooku i na kanale  YouTube marki. Mali budowniczowie i ich rodziny mogą tam również dzielić się autorskimi wykonaniami i nowymi sposobami na budowanie, wykorzystując hasztag #LetsBuildTogether.

kampania koronawirus LEGO pomoc

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisA Ty, jaką masz wiedzę z digital marketingu?
Grupa Polsat kupuje Interię!

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow