site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Lemoniada pomaga psom znaleźć nowy dom
20.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Lemoniada pomaga psom znaleźć nowy dom

dog-2432579_1280

Krakowska klubokawiarnia FORUM Przestrzenie wraz z producentem napojów herbacianych Vigo Kombucha stworzyła akcję o nazwie „Projekt Dżok”. Ma ona na celu zachęcenie mieszkańców Krakowa i okolicznych miast do adopcji bezdomnych czworonogów.

W ramach kampanii stworzono etykiety na lemoniadę z wizerunkami psów, które znajdują się w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt KTOZ w Krakowie. Twórcy zachęcają do zakupu napoju, który jest dostępny w klubokawiarni, a także do robienia zdjęć i udostępniania ich na portalach społecznościowych. Posty można dodać na Facebooku oraz Instagramie z oznaczeniem @projectdzok lub hashtagiem #projectdzok. Dzięki temu psy mają szansę znaleźć nowych właścicieli. 

View this post on Instagram

STEFAN! . #projectdzok #niekupujadoptuj

A post shared by DŻOK (@projectdzok) on Sep 19, 2019 at 12:41am PDT

Inicjatywa cieszy się dużym uznaniem wśród internautów. Najpopularniejsza jest na  Facebooku, gdzie na wpis promujący akcję zareagowało ponad 2 tysiące osób, post udostępniono go ponad 800 razy oraz pojawiło się 160 komentarzy. Kampania ma również odrębne konto na Instagramie, gdzie zostało dodane zdjęcie lemoniady, a także fotografie przedstawiające bezdomne psy. Mimo, że przedstawiciele FORUM Przestrzenie nie udostępnili swojego pomysłu na Twitterze, to i tak można znaleźć tam wpisy użytkowników propagujące kampanię. 

Udało się!Wystartował projekt Dżok do którego długo się przygotowywaliśmy. Projekt Dżok to inicjatywa, która łączy w…

Opublikowany przez FORUM Przestrzenie Czwartek, 12 września 2019

Pomysł na nazwę akcji nie jest przypadkowy, ponieważ wzięła się od imienia psa, który zawsze czekał w okolicy ronda Grunwaldzkiego w Krakowie na powracającego z pracy opiekuna. Pewnego dnia właściciel zwierzaka zmarł, jednak mimo to Dżok codziennie, przez następny rok (1990-1991), czekał na niego w tym samym miejscu, co zawsze. Dzisiaj, nieopodal skrzyżowania, stoi pomnik upamiętniający wiernego czworonoga.

Na razie nie wiadomo ilu podopiecznym krakowskiego schroniska uda się znaleźć nowy dom dzięki nietypowej akcji. Ważne jest jednak to, że twórcy projektu zapowiedzieli późniejsze kontynuowanie kampanii oraz rozszerzenie jej na inne miasta. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

akcja społeczna CSR Kraków schronisko

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak marki skracają dystans z klientem?
Zaprzyjaźnij się z szumem mediów społecznościowych

Podobne wpisy:

  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...