site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Let it bee - nowa akcja w sklepach Carrefour na rzecz ochrony pszczół
24.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Let it bee – nowa akcja w sklepach Carrefour na rzecz ochrony pszczół

let_it_bee

Celem projektu „Pszczele hotele”, prowadzonego przez sieć od 2016 r., jest pomoc w ochronie pszczół w środowisku zurbanizowanym, jak również wzmocnienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony bioróżnorodności i miejskiego pszczelarstwa. W tym roku Carrefour wspiera dodatkowo swoją inicjatywę poprzez przekazanie części pieniędzy pochodzących ze sprzedaży limitowanej edycji zeszytów „Let it bee”.

8 sierpnia obchodzony jest w Polsce Wielki Dzień Pszczół. Z tej okazji sieć wsparła budowę hoteli dla pszczół specjalną akcją marketingową. W jej ramach 5% z każdorazowego zakupu zeszytów szkolnych linii „Let it bee” marki Herlitz – wykonanych w 100% z recyclingu i dostępnych w hiper i supermarketach Carrefour – jest przekazywana na ule dla pszczół.

Ochrona bioróżnorodności to jeden z filarów strategii CSR realizowanej przez Carrefour. Od momentu zainicjowanie projektu „Pszczele hotele” na dachach budynków w 12 lokalizacjach, w których znajdują się sklepy Carrefour, zainstalowano 33 ule dla owadów żyjących w miastach – dające schronienie od deszczu i zimna dla całych rodzin tych pożytecznych owadów i chroniące pszczoły miejskie przed wymieraniem.

– Carrefour Polska pragnąc minimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, tworzy sieć „Pszczelich hoteli”. Jest to inicjatywa wpływająca pozytywnie na ochronę bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej, a także zwracająca uwagę na potrzebę budowy zrównoważonych miast – chroniących naturę i spełniających potrzeby ludzi. Program ochrony pszczół to polska inicjatywa w ramach globalnej strategii CSR firmy – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju, Carrefour.

Dzięki działaniom Carrefour wiele miejskich pszczół znalazło schronienie na wypadek niekorzystnych warunków pogodowych, mogą też bezpiecznie funkcjonować w wielkich miastach. Ponadto, Carrefour, poprzez realizację projektu, wzmacnia świadomość społeczną w zakresie miejskiego pszczelarstwa oraz konieczności ochrony bioróżnorodności. Patronem inicjatywy jest Centrum UNEP/GRID Warszawa. Sieć „Pszczelich hoteli” rozwijana jest w partnerstwie z firmą Pszczelarz Kozacki.

Obok ochrony bioróżnorodności kluczowe miejsce w strategii Carrefour zajmuje transformacja żywieniowa dla wszystkich, stanowiąca wyraz dążenia firmy do bycia liderem w tym obszarze. Jest ona realizowana poprzez konkretne działania, jak zagwarantowanie klientom dostępu do szerokiej oferty produktów ze Zdrowej Półki, produktów BIO w przystępnych cenach, produktów od lokalnych i regionalnych producentów oraz gamy „Jakość z Natury” – wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa.

Carrefour CSR kampania społeczna zwierzęta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTo koniec klasycznego public relations. Jak wygląda PR w dobie pandemii?
Jak osiągnąć sukces w mediach społecznościowych? Poradnik od LinkedIn

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow