site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Lexus ogłoszony najbardziej niezawodną marką
13.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Lexus ogłoszony najbardziej niezawodną marką

glownekonf_934208318

Brytyjski portal oferujący porady dla konsumentów Which? przygotował ranking niezawodności marek samochodowych. Pierwsze miejsce zdobył Lexus. To kolejna z wielu nagród, którymi w tym roku wyróżniono japońskiego producenta.

Obszerna grupa badanych

W brytyjskim badaniu wzięło udział ponad 47 tys. kierowców, którzy wyrazili swoje opinie o łącznie około 59 tys. aut. Ranking powstał w oparciu o dane na temat samochodów nowych oraz używanych, mających nie więcej niż osiem lat. Wśród tej drugiej grupy znalazły się przykłady hatchbacka Lexus CT bez żadnej usterki czy SUV-a NX w niemal doskonałej kondycji. Zwycięstwo Lexusa w rankingu przedstawiciele portalu Which? określili słowami: „Masz pieniądze na Lexusa? Kup go. Prawdopodobnie zapomnisz, jak wyglądają poczekalnie u mechaników”.

Kolejna nagroda dla Lexusa

Pierwsze miejsce w badaniu Which? jest kolejnym wyróżnieniem dla Lexusa w tym roku. Kilka tygodni temu marka zwyciężyła w rankingu Driver Power Best Car Dealers, wskazującym producentów zapewniających najlepszą obsługę serwisową. Jeszcze wcześniej Lexus zajął pierwsze miejsce w podobnym badaniu – 2020 What Car? Servicing Satisfaction Survey. Do Japończyków trafiła również statuetka dla najlepszego producenta w plebiscycie Auto Express Driver Power. A zgodnie z badaniem J.D. Power 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study, ze wszystkich producentów aut luksusowych na amerykańskim rynku to Lexus ma najbardziej przywiązanych do swojej marki klientów.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Newseria/biuro prasowe

Lexus marka ranking

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCommunication Unlimited autorem kampanii reklamowej DESA Unicum
Stories na LinkedIn? Wkrótce to możliwe

Podobne wpisy:

  • Best Brands 2023
    Wystartowało badanie 2. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce
  • pexels-alena-koval-886521
    Ekologia w strategii i komunikacji marek. Biznes stawia na eko przekazy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow