site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Lidl i Mars na ratunek czworonogom
1.10.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Lidl i Mars na ratunek czworonogom

krista-mangulsone-9gz3wfHr65U-unsplash

Z okazji obchodzonego 4 października Światowego Dnia Dobroci dla Zwierząt, Lidl i Mars postanowili połączyć siły w niesieniu pomocy dla futrzaków. Ze zorganizowanej przez nich akcji charytatywnej aż 10 ton jedzenia dla zwierząt zostanie przekazanych do 15 schronisk będących pod pieczą Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.

Chociaż wielu osobom marka Mars może się kojarzyć jedynie ze słodkimi smakołykami, zajmuje się ona również produkcją karm dla zwierząt – Pedigree oraz Whiskas. Osoby posiadające paragon z zakupu produktów tych spółek dokonanego w sieci Lidl, mogą wziąć udział w głosowaniu na stronie konkursowezwierzaki.pl, aby wybrać 1 z 15 schronisk, które otrzyma największy zapas karmy. 

Akcja trwa od 28 września do 25 października. W jej trakcie możemy nie tylko zaopatrzyć się w zapas pożywienia dla naszych pupili i wziąć udział w głosowaniu, ale także zakupić wszelkiego rodzaju sprzęt dla zwierzaków. W Lidlu dostępne są drapaki, transportery czy nawet golarki do sierści, oraz wiele innych gadżetów. Bez problemu można znaleźć prezent, który ucieszy zarówno psa, jak i kota.

Futrzaki są nieodłącznym członkiem wielu polskich rodzin, dlatego 4 października warto uczcić ich święto. Lidl jako jeden z ulubionych dyskontów Polaków, chce potwierdzić powyższą akcją, że wart jest szacunku swoich klientów.

Autor tekstu: Marta Słupecka
Źródło zdjęcia głównego: Krista Mangulsone/Unsplash

akcja społeczna Lidl Mars zwierzęta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpise-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie?
20 lat minęło… Za nami jubileuszowa edycja Kongresu PR

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow