site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Lidl, Tesco i Makro najlepiej ocenione przez pracowników w wynikach wyszukiwania Google
4.01.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Lidl, Tesco i Makro najlepiej ocenione przez pracowników w wynikach wyszukiwania Google

Screenshot_1

Marki Lidl, Tesco i Makro uzyskały najlepszy wynik wśród 8 największych spożywczych sieci handlowych w Polsce pod kątem opinii pracowników w wynikach wyszukiwań Google. Możemy przeczytać o tym w Raporcie „Pięć gwiazdek dla tego pracodawcy!” przygotowanego przez agencję On Board Think Kong i platformę Sentinic.com.

W raporcie zostało uwzględnionych 8 sieci sklepów spożywczych o największych przychodach w Polsce. Analiza dotyczy opinii pracowników w kontekście warunków zatrudnienia takich jak obowiązki czy wysokość wynagrodzenia. Znaczna część opinii o pracy w sieciach dotyczyła COVID-19, jak dana firma sobie radzi w pandemii, czy oferuje pracownikom dodatki itp. 

Największy wpływ na reputację online analizowanych marek mają portale z ogłoszeniami o pracę, zbierające opinie o pracodawcach, typu: gowork.pl, indeed.com, pracuj.pl. W TOP 20 wyników Google dla każdej marki jest co najmniej kilka takich linków i w znacznej większości zawierają one treści negatywne. Niestety dla marek, te miejsca są najczęściej odwiedzane i aktualizowane o nowe wpisy, a co za tym idzie – ich pozycja się wzmacnia. Drugim, co do częstotliwości występowania, źródłem treści są artykuły lokalnych mediów i komentarze pod nimi. 

źródło: raport „Pięć gwiazdek dla tego pracodawcy!”

Przy realizacji badania korzystano z Keyword Image Score zdefiniowanego na platformie Sentinic  uwzględniając takie czynniki jak: pozycja wyniku w Google Top20, Sentyment pojawiających się treści oraz w przypadku non-click searches gwiazdki i recenzje.

Raport w pełnej wersji dostępny jest tutaj.

Google Lidl Makro raport Tesco

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSM Mlekpol wygrywa konkurs na najlepszą kampanię 2020
ASICS dołączył do globalnej inicjatywy proekologicznej The Fashion Pact

Podobne wpisy:

  • mitchell-luo-jz4ca36oJ_M-unsplash
    Wpadka Google'a inspiracją internautów
  • blake-wisz-Xn5FbEM9564-unsplash
    Zakupy świąteczne 2020: ponad 60 proc. e-klientów kupuje prezenty przez smartfona

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind
  • Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...