site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Limitowana edycja Duetki od marki Odra w kampanii z influencerami
19.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Limitowana edycja Duetki od marki Odra w kampanii z influencerami

duetka_malinowa

Świeże oraz nowoczesne – takie są zimowe opakowania oryginalnej Duetki Familijnej marki Odra. Wprowadzenie limitowanej edycji produktów wsparte zostało kampanią z influencerami oraz reklamą w magazynach kobiecych.

Duetka Familijna to pianki z galaretką oblane czekoladą. Należą do sztandarowych słodyczy w portfolio marki Odra. Nowe, limitowane opakowanie zostało wprowadzone do sprzedaży na czas jesienno-zimowy. Wdrożeniu produktów towarzyszy kampania z influencerami oraz reklamy w magazynach kobiecych. Kampanii towarzyszy hasło „Modny Duet”, które wpisuje się w główną platformę marki – Najlepiej Razem.

źródło: materiały prasowe

Do współpracy zaproszono Nadię Długosz i Olę Nowak z kanału Beksy oraz Jana Dąbrowskiego (znanego nie tylko jako twórcę YouTube, ale także prowadzącego program The Voice Kids). Kultowe pianki z galaretką w zimowej wersji zaprezentowali na instagramowych profilach, m.in. Małgorzata Rozenek, Luka Trochonowicza i Justyna Nowak.

Za całość aktywacji odpowiada agencja strategiczno-kreatywna COOLLECTIVE. 

influencerzy kampania Odra

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzy branża e-commerce jest gotowa na świąteczne zakupowe szaleństwo?
Wypożycz choinkę na święta – zasadź las razem z Volvo!

Podobne wpisy:

  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?
  • pexels-pixabay-267403
    Illinois (USA) o krok naprzód w ochronie praw do zarobku dla baby influencerów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow