site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > LinkedIn testuje nowe funkcje
28.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

LinkedIn testuje nowe funkcje

CHIANGMAI, THAILAND -FEBRUARY 7, 2017:LG Nexus5 opened to Linkedin app. Linkedin is a social networking website for people in professional occupations.

Opcja jest dopiero w fazie beta, jednak już teraz budzi niemałe zainteresowanie. LinkedIn planuje dodać możliwość utworzenia ankiet, aby każdy użytkownik mógł poznać zdanie swoich obserwatorów. Ponadto, ma zostać wprowadzony specjalny hashtag i możliwość przycinania zdjęć.

Druga próba

Możliwość tworzenia ankiet na platformie nie jest czymś nowym. Na portalu LinkedIn istniała taka opcja do roku 2014, jednak nie wzbudziła zainteresowania i została wycofana.

Jane Manchun Wong udostępniła na swoim Twitterze grafikę przedstawiającą nowy wygląd ankiet. Użytkownicy będą mogli zadawać pytania i maksymalnie 4 odpowiedzi oraz ustawić czas jej trwania. Następnie będą w stanie publikować ją jako standardowy post. 

LinkedIn is working on polls pic.twitter.com/Dwh8IrSsOw

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 18, 2020

Jeśli ktokolwiek będzie miał problem z tworzeniem sondażu, wystarczy odwiedzić zakładkę „Pomoc”.

Opcja nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich użytkowników. Zostanie opublikowana zarówno w przeglądarkach internetowych na komputerach stacjonarnych, jak i mobilnych. Ankiety będzie można tworzyć także w grupach. Opcja ma być również przydatna głównie dla marek, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami oraz dla osób prywatnych, w celu umieszczania zapytań związanych z ich pasjami.

#PresenationMode

Wong poinformowała także, że LinkedIn testuje nowy hashtag. Wchodząc w tryb pełnoekranowy pojawią się wszystkie wpisy związane z konkretnym hasłem. Pulpit będzie przydatny do śledzenia konkretnej rozmowy i prowadzenia dyskusji w jej obrębie. Pomoże to użytkownikom zaangażować obserwujących za pomocą określonego hashtagu do uczestnictwa w wydarzeniu. Mają to być, przede wszystkim, konferencje i spotkania służbowe.

źródło: digitalinformationworld.com
Zdjęcia bardziej dopasowane

Na koniec Wong ujawniła, że LinkedIn opracowuje również nowe narzędzie do przycinania zdjęć. Aplikacja mobilna zawiera szereg narzędzi do edycji obrazu, a użytkownicy komputerów stacjonarnych mogą dodawać tylko tekst alternatywny. Dzięki nowej opcji będzie możliwość lepiej dostosowywać posty z ilustracjami przed opublikowaniem ich na stronie. Nowa funkcja z pewnością będzie pomocna dla marketerów działających w obrębie platformy.

LinkedIn is working on image cropping tool for web pic.twitter.com/lua31s410I

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 18, 2020

LinkedIn nie ogłosił jeszcze, kiedy powyższe funkcje będą dostępne do użytku publicznego. Jednak można zauważyć, że wyglądają na przemyślane, co oznacza, że użytkownicy będą mogli wkrótce z nich skorzystać. 

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: ijeab/Freepik

LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak polskie marki działają na TikToku?
Stwórz swojego avatara – nowa opcja jest już dostępna na Facebooku!

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow