site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > LinkedIn testuje nowe narzędzie dla marketerów B2B
20.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

LinkedIn testuje nowe narzędzie dla marketerów B2B

greg-bulla-auITmXWF3Qw-unsplash

LinkedIn testuje nowe narzędzie — Group Identity for B2B, które pomoże marketerom tworzącym kampanie reklamowe B2B. Przy wykorzystaniu własnych danych możliwe będzie grupowanie użytkowników na podstawie wspólnych atrybutów tożsamości zawodowej, takich jak staż pracy czy branża. Ten proces pomaga dotrzeć do zamierzonych odbiorców LinkedIn, bez potrzeby śledzenia ich na poziomie indywidualnym w różnych witrynach. 

Dotarcie do użytkowników to tylko jeden z elementów skutecznej reklamy cyfrowej. LinkedIn proponuje również ulepszenie pomiarów efektywności kampanii digitalowych, a pomóc w tym ma m.in.: 

  • wykorzystanie sztucznej inteligencji do dokładnych pomiarów konwersji,
  • przypisywanie zdarzeń konwersji offline lub poza witryną do kampanii LinkedIn, 
  • zbieranie danych na temat konwersji przy użyciu własnych plików cookie. 
Osiąganie wyników na większą skalę

Mimo zmian w sposobie docierania do potencjalnych nabywców, jasne jest, że należy osiągać wyniki. LinkedIn przedstawia sposoby, które mogą pomóc w dalszym optymalizowaniu budżetów, skutecznym i dokładniejszym docieraniu do odbiorców oraz mierzeniu konwersji w kampaniach zapewniający prywatność. 

Serwis wskazuje jednak, że część z opisanych rozwiązań znajduje się jeszcze w fazie testów, dlatego nie ma konieczności wprowadzania zmian w istniejących już kampaniach. Jeżeli jednak marketer używa LinkedIn Insight Tag do śledzenia lub kierowania kampanii, serwis zaleca weryfikację własnych ustawień. 

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Greg Bulla/Unsplash

B2B LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTomasz Kot w roli lekarza. Nowy spot Okręgowej Izby Lekarskiej
„Szanujemy, nie marnujemy!”: Grupa Eurocash prowadzi kampanię na rzecz niemarnowania żywności skierowaną do właścicieli sklepów detalicznych

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...