LinkedIn testuje nowe narzędzie — Group Identity for B2B, które pomoże marketerom tworzącym kampanie reklamowe B2B. Przy wykorzystaniu własnych danych możliwe będzie grupowanie użytkowników na podstawie wspólnych atrybutów tożsamości zawodowej, takich jak staż pracy czy branża. Ten proces pomaga dotrzeć do zamierzonych odbiorców LinkedIn, bez potrzeby śledzenia ich na poziomie indywidualnym w różnych witrynach.
Dotarcie do użytkowników to tylko jeden z elementów skutecznej reklamy cyfrowej. LinkedIn proponuje również ulepszenie pomiarów efektywności kampanii digitalowych, a pomóc w tym ma m.in.:
- wykorzystanie sztucznej inteligencji do dokładnych pomiarów konwersji,
- przypisywanie zdarzeń konwersji offline lub poza witryną do kampanii LinkedIn,
- zbieranie danych na temat konwersji przy użyciu własnych plików cookie.
Osiąganie wyników na większą skalę
Mimo zmian w sposobie docierania do potencjalnych nabywców, jasne jest, że należy osiągać wyniki. LinkedIn przedstawia sposoby, które mogą pomóc w dalszym optymalizowaniu budżetów, skutecznym i dokładniejszym docieraniu do odbiorców oraz mierzeniu konwersji w kampaniach zapewniający prywatność.
Serwis wskazuje jednak, że część z opisanych rozwiązań znajduje się jeszcze w fazie testów, dlatego nie ma konieczności wprowadzania zmian w istniejących już kampaniach. Jeżeli jednak marketer używa LinkedIn Insight Tag do śledzenia lub kierowania kampanii, serwis zaleca weryfikację własnych ustawień.
Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Greg Bulla/Unsplash
Komentarze: brak