site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > LinkedIn wprowadza nowe opcje, by podtrzymać więzi wśród pracowników
15.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

LinkedIn wprowadza nowe opcje, by podtrzymać więzi wśród pracowników

linked-in-2668692_1280

Przedstawiciele serwisu postanowili poszerzyć swoją ofertę, dzięki której użytkownicy będą mogli efektywniej współpracować w danej firmie. Działania medium są odpowiedzią na systematycznie słabnące relacje między członkami konkretnego zespołu.

Dlaczego wprowadzono zmiany?

Czynności podjęte przez serwis są odpowiedzią na wyniki badań przeprowadzonych na podwładnych wykonujących pracę zdalną. Według sondażu pracownicy coraz rzadziej kontaktują się między sobą, z przełożonymi, a nawet z przyjaciółmi. Aby temu zaradzić, platforma udostępnia kilka narzędzi, które mają za zadanie podtrzymać relacje międzyludzkie.

Karta „Moja firma” – Zbuduj silniejszą społeczność pracowników

Ta zakładka pomoże w zacieśnianiu więzi między osobami pracującymi w tym samym miejscu m.in. poprzez świętowanie ważnych osiągnięć zawodowych, dzięki czemu poziom zaangażowania wśród pracowników znacznie wzrośnie. Co więcej, dzięki tej nakładce przedstawiciele firmy będą mogli jeszcze łatwiej celebrować ważne dla nich wydarzenia, np. urodziny, czy rocznice zatrudnienia, ponieważ w tej sekcji znajdziemy również stosowne przypomnienia.

Nowe narzędzie wyświetla także popularne treści od współpracowników i zalecenia dotyczące nawiązania kontaktu z osobami, które pracownik może znać w organizacji. Przedstawiciele portalu zapewniają, że w przyszłości możliwości zakładki zostaną znacznie poszerzone. W planach jest filtrowanie materiałów, które zostaną odpowiednio dopasowane do danego przedsiębiorstwa. 

źródło: business.linkedin.com
Zakładka „Wydarzenia”

LinkedIn wychodzi naprzeciw tym osobom, które przed pandemią chętnie brały udział w różnorakich sympozjach. Z tego względu stworzył specjalną kartę, w której użytkownicy znajdą wszystkie niezbędne informacje na temat interesujących spotkań biznesowych np. paneli, szkoleń, seminarium oraz konsultacje online. To pomoże im się rozwijać oraz oszczędzi czas, przeznaczany wcześniej na poszukiwania. Sekcja jest również pomocna w uporządkowaniu interesujących eventów. 

źródło: business.linkedin.com
Wyświetlenie strony przez obserwujących 

Ostatnia zmiana jest odpowiedzią na zwiększające się potrzeby użytkowników. Wcześniej administratorzy stron mogli zobaczyć tylko łączną liczbę śledzących i ogólną demografię. Brakowało im narzędzi i spostrzeżeń, których potrzebowali, aby w pełni zrozumieć i rozwinąć swoją bazę. Właśnie z tego względu przedstawiciele serwisu postanowili uruchomić zakładkę, która pozwoli monitorować poszczególnych członków, którzy obserwują ich witrynę. Zabieg ten pozwoli na przejrzystość potrzebną do lepszego zrozumienia innych internautów, dzięki czemu organizacje mogą łatwiej udostępniać właściwe treści i budować swoją społeczność na platformie wokół rozmów, które mają największe znaczenie.

źródło: business.linkedin.com

Karta Moja firma jest dostępna dla firm, które zatrudniają maksymalnie 200 osób, którzy jednocześnie zostali zatwierdzeni w sekcji „Wielkość firmy”. Miejmy nadzieję, że owe udogodnienia staną się realnym wsparciem dla przedsiębiorstw, zmagającymi się z wieloma problemami wynikającymi z panującej pandemii koronawirusa.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: BedexpStock/Pixabay

LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPakistan blokuje Tindera i inne aplikacje randkowe
Eye-tracking – jak reklamy zaburzają odbiór przestrzeni polskich miast?

Podobne wpisy:

  • pexels-energepiccom-174938
    Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • pexels-torsten-dettlaff-3571094
    Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow