Przedstawiciele serwisu postanowili poszerzyć swoją ofertę, dzięki której użytkownicy będą mogli efektywniej współpracować w danej firmie. Działania medium są odpowiedzią na systematycznie słabnące relacje między członkami konkretnego zespołu.
Dlaczego wprowadzono zmiany?
Czynności podjęte przez serwis są odpowiedzią na wyniki badań przeprowadzonych na podwładnych wykonujących pracę zdalną. Według sondażu pracownicy coraz rzadziej kontaktują się między sobą, z przełożonymi, a nawet z przyjaciółmi. Aby temu zaradzić, platforma udostępnia kilka narzędzi, które mają za zadanie podtrzymać relacje międzyludzkie.
Karta „Moja firma” – Zbuduj silniejszą społeczność pracowników
Ta zakładka pomoże w zacieśnianiu więzi między osobami pracującymi w tym samym miejscu m.in. poprzez świętowanie ważnych osiągnięć zawodowych, dzięki czemu poziom zaangażowania wśród pracowników znacznie wzrośnie. Co więcej, dzięki tej nakładce przedstawiciele firmy będą mogli jeszcze łatwiej celebrować ważne dla nich wydarzenia, np. urodziny, czy rocznice zatrudnienia, ponieważ w tej sekcji znajdziemy również stosowne przypomnienia.
Nowe narzędzie wyświetla także popularne treści od współpracowników i zalecenia dotyczące nawiązania kontaktu z osobami, które pracownik może znać w organizacji. Przedstawiciele portalu zapewniają, że w przyszłości możliwości zakładki zostaną znacznie poszerzone. W planach jest filtrowanie materiałów, które zostaną odpowiednio dopasowane do danego przedsiębiorstwa.

Zakładka „Wydarzenia”
LinkedIn wychodzi naprzeciw tym osobom, które przed pandemią chętnie brały udział w różnorakich sympozjach. Z tego względu stworzył specjalną kartę, w której użytkownicy znajdą wszystkie niezbędne informacje na temat interesujących spotkań biznesowych np. paneli, szkoleń, seminarium oraz konsultacje online. To pomoże im się rozwijać oraz oszczędzi czas, przeznaczany wcześniej na poszukiwania. Sekcja jest również pomocna w uporządkowaniu interesujących eventów.

Wyświetlenie strony przez obserwujących
Ostatnia zmiana jest odpowiedzią na zwiększające się potrzeby użytkowników. Wcześniej administratorzy stron mogli zobaczyć tylko łączną liczbę śledzących i ogólną demografię. Brakowało im narzędzi i spostrzeżeń, których potrzebowali, aby w pełni zrozumieć i rozwinąć swoją bazę. Właśnie z tego względu przedstawiciele serwisu postanowili uruchomić zakładkę, która pozwoli monitorować poszczególnych członków, którzy obserwują ich witrynę. Zabieg ten pozwoli na przejrzystość potrzebną do lepszego zrozumienia innych internautów, dzięki czemu organizacje mogą łatwiej udostępniać właściwe treści i budować swoją społeczność na platformie wokół rozmów, które mają największe znaczenie.

Karta Moja firma jest dostępna dla firm, które zatrudniają maksymalnie 200 osób, którzy jednocześnie zostali zatwierdzeni w sekcji „Wielkość firmy”. Miejmy nadzieję, że owe udogodnienia staną się realnym wsparciem dla przedsiębiorstw, zmagającymi się z wieloma problemami wynikającymi z panującej pandemii koronawirusa.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: BedexpStock/Pixabay
Komentarze: brak