site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > LMC promuje zatrudnienie blisko domu w nowej kampanii medialnej
25.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

LMC promuje zatrudnienie blisko domu w nowej kampanii medialnej

Praca za Rogiem_logo

Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii promującej aplikację mobilną „Praca za Rogiem”. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości. Zdjęcia do spotu zrealizował Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych pilotów dronów na świecie.

Celem tegorocznej edycji kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności aplikacji „Praca za Rogiem” oraz budowanie świadomości na temat jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Na potrzeby reklamy nakręcony został nowy spot bazujący na linii kreatywnej wykorzystanej w pierwszej edycji. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.

– Z naszych analiz wynika, że 27% mieszkańców Polski zmieniłoby pracę, gdyby znajdowała się bliżej ich domu. Dlatego właśnie na kryterium odległości opieramy naszą aplikację mobilną „Praca za Rogiem”. Chcemy pomóc w procesie rekrutacji obu grupom – tym, którzy szukają pracy, oraz tym, którzy poszukują pracowników. W Czechach Praca za Rogiem jest już największą aplikacją rekrutacyjną na rynku. Teraz chcemy zachęcić do korzystania z niej również Polaków. Wierzymy, że intensywne działania promocyjne będą w tym dla nas znaczącym wsparciem i wzorem czeskiego rynku przekonamy do zalet aplikacji również mieszkańców naszego kraju – mówi Bartosz Jakubowski, Marketing Manager Poland, LMC s.r.o.

Kampania potrwa do 12 października br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People, za kreację – agencja Outbreak. Produkcję zrealizowała Boogie, a post-produkcję: Eallin. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe: TMS Global (tv) oraz Direct People (internet).

Szczegółowe informacje na temat LMC są dostępne na stronie www. Aplikację Praca za Rogiem można pobrać pod linkiem.

aplikacja mobilna aplikacje human resources

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMuzeum Narodowe w Krakowie bez nowego logo, za to z dużą dawką emocji
APAP w nowym spocie stawia na szybkość

Podobne wpisy:

  • jonas-leupe-wK-elt11pF0-unsplash
    Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
  • jacob-townsend-HxtWHbglHKs-unsplash
    Aplikacje mobilne i różnorodność targetowania alternatywą w erze ‘cookie-less”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow