site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
3.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem

Praca za Rogiem_logo

Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych pilotów dronów na świecie.

Celem nowej odsłony kampanii jest dalsze zwiększanie rozpoznawalności aplikacji Praca za Rogiem oraz budowanie świadomości na temat jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Spot bazuje na linii kreatywnej wykorzystanej w dwóch poprzednich edycjach kampanii. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.

– Rekruterzy mierzą się dzisiaj z brakiem kandydatów do pracy, podczas gdy pracownicy stale szukają lepszego miejsca zatrudnienia. Tymczasem z naszych badań wynika, że czynnikiem niezwykle istotnym dla zadowolenia z pracy jest jej dostępność lokalizacyjna. Wskazuje na nią aż 74% respondentów. Wierzymy zatem, że oparta na geolokalizacji aplikacja mobilna Praca za Rogiem jest odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania obydwu stron, uczestników rynku HR, i rozwiąże ich bolączki. Przetestowaliśmy to dokładnie w Czechach, gdzie nasze rozwiązanie jest już dziś numerem jeden. Stało się też skutecznym kanałem dotarcia do osób deklarujących brak zainteresowania pracą – mówi Bartosz Jakubowski, Marketing Manager, LMC Polska.

Kampania potrwa do 20 lutego br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat i TVN – zarówno w stacjach głównych, jak i kanałach tematycznych), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People Innovation.

Szczegółowe informacje na temat LMC są dostępne na stronie. Aplikację Praca za Rogiem można pobrać tutaj.

kampania promocyjna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZarządcy Facebooka i Instagrama przygotowali poradnik dla sportowców
Branża PR spodziewa się niewielkiego spowolnienia. Rynek będzie się konsolidował

Podobne wpisy:

  • Nutella_2022_UniqueSmile_Słoiki
    Trwa kampania NutellaR Unique Smile
  • nowa metoda płatności
    „P24NOW – historie rodzinne” kampania Przelewy24 nowej metody płatności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow