„Walentynki z LOT” – to hasło najnowszej kampanii dla podróżnych LOT-u, którzy mogli kupić bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej już od 179 zł. Za koncepcję kreatywną przygotowaną na potrzeby aż 10 krajów odpowiada PA.
W ofercie LOT-u pojawiła się pierwsza w z dwóch odsłon międzynarodowej promocji walentynkowej, która trwała od 23 do 25 stycznia 2019 roku. Podróżni mogli kupić bilety lotnicze w atrakcyjnych cenach do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Oferta skierowana była m.in. na rynek polski, brytyjski, włoski, francuski, węgierski, ukraiński, rosyjski niemiecki, hiszpański i japoński. O drugiej odsłonie promocji LOT będzie informować za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji.
Za koncepcję kreatywną międzynarodowej kampanii odpowiada PA. Agencja przygotowała m.in. digitalowe materiały, do których zaliczają się KV, banery reklamowe, screeningi, mailingi. Projekty te można zobaczyć na takich rynkach jak: PL, GB, IT, FR, HU, UA, RU, DE, ES, JA. Akcja ta wspierana jest działaniami na www.lot.pl oraz w mediach społecznościowych LOT-u.
Komentarze: brak