site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > LOT w międzynarodowej kampanii walentynkowej
7.02.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

LOT w międzynarodowej kampanii walentynkowej

PA_LOT_walentynki_1200x628_fb_20190122

„Walentynki z LOT” – to hasło najnowszej kampanii dla podróżnych LOT-u, którzy mogli kupić bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej już od 179 zł.  Za koncepcję kreatywną przygotowaną na potrzeby aż 10 krajów odpowiada PA.

W ofercie LOT-u pojawiła się pierwsza w z dwóch odsłon międzynarodowej promocji walentynkowej, która trwała od 23 do 25 stycznia 2019 roku. Podróżni mogli kupić bilety lotnicze w atrakcyjnych cenach do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Oferta skierowana była m.in. na rynek polski, brytyjski, włoski, francuski, węgierski, ukraiński, rosyjski niemiecki, hiszpański i japoński. O drugiej odsłonie promocji LOT będzie informować za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji.

Za koncepcję kreatywną międzynarodowej kampanii odpowiada PA. Agencja przygotowała m.in. digitalowe materiały, do których zaliczają się KV, banery reklamowe, screeningi, mailingi. Projekty te można zobaczyć na takich rynkach jak: PL, GB, IT, FR, HU, UA, RU, DE, ES, JA. Akcja ta wspierana jest działaniami na www.lot.pl oraz w mediach społecznościowych LOT-u.

 

kampania marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPodsumowanie social mediów w 2018 – Instagram
Podsumowanie social mediów w 2018 – Twitter

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow