site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > love to talk dla marki fińskich kosmetyków Atopik
25.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

love to talk dla marki fińskich kosmetyków Atopik

linia anty-age_marka Atopik

Agencja love to talk rozpoczęła współpracę z marką skandynawskich kosmetyków, obsługuje kanały social media i odpowiada za współpracę z influencerami. Atopik oferuje w Polsce dwie linie produktów dla osób z problemem wrażliwej skóry.

Agencja podjęła współpracę z fińską marką kosmetyków Atopik, które z końcem lata wprowadzała na polski rynek. Love to talk odpowiada za wszelkie działania marketingowe, komunikację firmy w social media oraz prowadzi współpracę z influencerami, między innymi z Nataszą Urbańską.

Firma Naviter, producent kosmetyków marki Atopik, została założona w 2012 roku przez Anni Linnavirtę, która dzięki swojej wiedzy medycznej stworzyła markę, która produkuje specyfiki dla osób z wrażliwą skórą. Produkty są opracowywane, wytwarzane i pakowane w rodzinnej fabryce w Helsinkach.

  • źródło: materiały prasowe
  • źródło: materiały prasowe

Na rynek polski marka Atopik weszła z dwiema liniami kosmetycznymi. Dwoma podstawowymi składnikami kosmetyków są surowce, które oferuje fińska natura – owies oraz dziko rosnące jagody. Dodatkowo w składach znajdują się prebiotyki oraz kwas hialuronowy. Kosmetyki wyróżniają się stuprocentowo naturalnym składem, opartym na produktach pochodzenia roślinnego, potwierdzonym certyfikatem FI-Natura. Atopik to kosmetyki w pełni wegańskie, co oznacza, że nie zawierają substancji pochodzenia zwierzęcego i w żadnej fazie produkcji nie były testowane na zwierzętach, o czym świadczy certyfikat Leaping Bunny. W jednej z linii można również  znaleźć pierwszy na świecie produkt kosmetyczny zapakowany biodegradowalne pudełko Sulpac.

agencja Atopik influencer marketing social media współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak powinny wyglądać profesjonalne zdjęcia w e-sklepie?
Akcja „Drzewo za ankietę” – 200 drzew dla Białegostoku od Budimexu

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow