site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Magiczne okazje w Plusie - nowa kampania reklamowa
26.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Magiczne okazje w Plusie – nowa kampania reklamowa

Taki smartfon tylko w Plusie - KV

Najnowsza kampania reklamowa Plusa wspiera ofertę zakupu w tejże sieci sprzętów na raty 0% bez kosztów abonamentu. Zobaczcie, jak prezentuje się spot reklamowy.

Metryczka kampanii:

  • Kampania: Plus sprzęty bez kosztów abonamentu
  • Nazwa reklamy: Magiczne okazje tylko w Plusie
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
  • Reżyser: Łukasz Jaworski
  • Operator obrazu: Piotr Śliskowski
  • Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
  • Muzyka: Guyler Salt “Roun Round”
  • Producent: Ryszard Kłosowski
  • Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
  • Postprodukcja: Rio De Post
  • Dom mediowy: Vizeum
  • Media: TV, Radio, Online
kampania reklamowa Plus Polkomtel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRanking agencji PR według fee income za rok 2019. Trwają zgłoszenia
Marka Wawel z kolejnymi wyróżnieniami

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow