site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO
14.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Majowe spotkania marketingowe dla sektora NGO

57486705_604616970019539_5948263416987648_n

Rusza nowy cykl spotkań skoncentrowanych na działaniach marketingowych i promocyjnych w sektorze NGO – marketiNGO. Pierwsze wydarzenie odbędzie się już 17 maja o godz. 18:00 w klubie Hevre w Krakowie. 

Wydarzenie kierowane jest w szczególności do przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy chcieliby poznać sposoby tworzenia strategii online oraz możliwe formy promocji w ramach digital marketingu. Wiedza zdobyta podczas spotkań pozwoli zastosować nowe metody promowania swojego stowarzyszenia lub organizacji w internecie.

Na pierwsze spotkanie zaplanowano 4 merytoryczne wystąpienia, podczas których zostaną zaprezentowane case study przygotowane przez wieloletnich praktyków marketingu, a także działaczy organizacji pozarządowych.

Prelegentami tego wydarzenia będą: Maciek Myśliwiec, specjalista w zakresie komunikacji i social media, praktyk NGO i członek zarządu Stowarzyszenia WZMACNIACZ.org, Krzysztof Marzec i Marta Pilacińska z DevaGroup, Magdalena Łapińska ze stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Robert Kawałko, pomysłodawca corocznej inicjatywy dobroczynnej Kilometry Dobra.

Wstęp na event jest bezpłatny, można się na nie zapisać tutaj.
Więcej informacji w wydarzeniu na Facebooku.

meet up NGO non-profit

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCo wspólnego ma Stories z grupowym czatem? Instagram wychodzi z nową inicjatywą
Niecodzienna reklama szminek Gucci – jednych zaskakuje, innych inspiruje

Podobne wpisy:

  • Przewdonik UNICEFdlaBiznesu_2
    UNICEF Polska wydał przewodnik „NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”
  • Trendbook Propsy PR_1
    PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow