Sprzedaż zdecydowanie przenosi się do Internetu. Jednakże cała branża e-commerce to nie tylko e-sklepy. Pojęcie jest dużo szersze, co postarają się udowodnić eksperci na majowych spotkaniach CRASH Mondays.
W trzech miastach Polski będzie można wysłuchać prelekcji ekspertów, tym samym zdobywając wiedzę na temat e-commerce, a także wziąć udział w dyskusji.
Kraków – 13 maja, godz. 19:00-21:00
W krakowskich Hevre przy ul. Meiselsa 18 wystąpią:
– Magdalena Klimza (PushPushGo) i Małgorzata Pompka (BeDegital): „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”,
– Renata Gajoch-Bielecka (FreshMail): „Czym płacimy w Internecie, czyli o uwadze słów kilka… „,
– Dagmara Rogowska (Shoper): „Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jak zaoszczędzić na lekach w e-commerce?”,
– Anna Karczewska (Agencja WHEN – marketing internetowy): „Co robić, gdy kampania robi się sama? Czyli o inteligentnych kampaniach Google Ads „.
Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.
Warszawa – 13 maja, godz. 19:00- 22:30
W warszawskim Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26 o e-commerce opowiedzą:
– Joanna Worotyńska (PushPushGo) i Dawid Maj (BeDegital): „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”,
– Agata Chmielewska: „Chodź, pokażę Ci jak poukładać marketingowe puzzle w e-commerce”.
Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.
Gdynia – 20 maja, godz. 19:00-22:00
Na Pomorzu w Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49 temat ten przybliżą:
– Igor Kluź (Twisto): „Wnioski z Badania UX na 100 największych sklepach internetowych w Polsce”,
– Dawid Czoska (Marketing DC): „Google i Facebook – para doskonała?”,
– Damian Wiszowaty (Amazon).
Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.
CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.
Komentarze: brak