site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Majowy CRASH Mondays - E-commerce
10.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Majowy CRASH Mondays – E-commerce

image_processing20190508-28525-1fnn9pq

Sprzedaż zdecydowanie przenosi się do Internetu. Jednakże cała branża e-commerce to nie tylko e-sklepy. Pojęcie jest dużo szersze, co postarają się udowodnić eksperci na majowych spotkaniach CRASH Mondays.

W trzech miastach Polski będzie można wysłuchać prelekcji ekspertów, tym samym zdobywając wiedzę na temat e-commerce, a także wziąć udział w dyskusji.

Kraków – 13 maja, godz. 19:00-21:00

W krakowskich Hevre przy ul. Meiselsa 18 wystąpią:
– Magdalena Klimza (PushPushGo) i Małgorzata Pompka (BeDegital): „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”,
– Renata Gajoch-Bielecka (FreshMail): „Czym płacimy w Internecie, czyli o uwadze słów kilka… „,
– Dagmara Rogowska (Shoper): „Lepiej zapobiegać niż leczyć. Jak zaoszczędzić na lekach w e-commerce?”,
– Anna Karczewska (Agencja WHEN – marketing internetowy): „Co robić, gdy kampania robi się sama? Czyli o inteligentnych kampaniach Google Ads „.

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Warszawa – 13 maja, godz. 19:00- 22:30

W warszawskim Centrum Zarządzania Światem przy ul. Okrzei 26 o e-commerce opowiedzą:
– Joanna Worotyńska (PushPushGo) i Dawid Maj (BeDegital): „Powiadomienia Push – maszyna do sprzedaży w e-commerce na miarę czasów RODO i AdBlocka”,
– Agata Chmielewska: „Chodź, pokażę Ci jak poukładać marketingowe puzzle w e-commerce”.

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

Gdynia – 20 maja, godz. 19:00-22:00

Na Pomorzu w Feed My Soul Bistro przy ul. Świętojańskiej 49 temat ten przybliżą:
– Igor Kluź (Twisto): „Wnioski z Badania UX na 100 największych sklepach internetowych w Polsce”,
– Dawid Czoska (Marketing DC): „Google i Facebook – para doskonała?”,
– Damian Wiszowaty (Amazon).

Bezpłatne bilety można zarezerwować tutaj, a więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest tutaj.

 

CRASH Mondays to odbywający się w Krakowie, Warszawie i Gdyni comiesięczny cykl wydarzeń i warsztatów, w którym marketingowa teoria zderza się z praktyką. Doświadczeni eksperci z branży dzielą się swoją wiedzą z każdym, kto interesuje się szeroko pojętym marketingiem. Prelegentami byli już m.in. Tomasz Palak, Tomasz Brusik, Anna Ledwoń-Blacha czy Monika Kołodziejczyk.

Crash Mondays e-commerce meet up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Wszystkie ręce na pokład” – kontrowersyjna akcja Coca-Coli promująca recykling
Blogerzy “Busem przez Świat” w wiosennej odsłonie Katalogu Nagród BP 2018/2019

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow