site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Mamy tyle wspólnego”. Nowa kampania Showroomu
24.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Mamy tyle wspólnego”. Nowa kampania Showroomu

lauren-fleischmann-R2aodqJn3b8-unsplash

16 października jeden z największych sklepów internetowych w Polsce wystartował z akcją pt. „Mamy tyle wspólnego”. Pomysłodawcy pragną rozszerzyć asortyment sklepu, jednocześnie pokazując wiele wzorców kobiecości, bez ich wartościowania.

https://www.instagram.com/p/B3qxICSA2hf/

Po 7 latach istnienia na polskim rynku odzieżowym, sklep Showroom wprowadza zmiany. Oprócz lokalnych projektantów w asortymencie butiku będzie można znaleźć również marki komercyjne, a także produkty vintage. Inspiracją dla podjętych działań stał się raport Świata Kobiet 2018, z którego wynika, że 42% ankietowanych szuka pomocy u innych kobiet, a kolejne 42% respondentek uważa, że inne Polki cieszą się z ich niepowodzeń. Ponadto 39% kobiet czuje, że nie ma dla siebie czasu, a 66% uważa, że doba jest za krótka. Wszystkie jednak pragną być doceniane, chcą żyć długo i szczęśliwie.

https://www.instagram.com/p/B3to0p_A2s7/

Właśnie dlatego do projektu zaproszono 5 przedstawicielek płci pięknej, które nie mają nic wspólnego z profesjonalnym modelingiem. Są to osoby, które różni praktycznie wszystko: wiek, typ urody i styl życia. Jednak łączy je jedno: pragnienie akceptacji, miłości, bezpieczeństwa i realizacji swoich marzeń. Zadaniem pań było pozowanie podczas wykonywania zwykłych, codziennych czynności np. opieki nad dzieckiem, przygotowania posiłku, realizowania obowiązków służbowych, czy pielęgnacji własnego ciała. Efektem ich pracy jest 9 zdjęć oraz nagranie ukazujące przygotowania do sesji. 

69% Polek chciałoby dzielić obowiązki domowe z partnerem po połowie.28% Polek jest za tradycyjnym podziałem ról w…

Opublikowany przez SHOWROOM Niedziela, 20 października 2019

Zarówno fotografie, jak i wideo można zobaczyć m.in. na oficjalnej stronie internetowej sklepu oraz na YouTubie, Facebooku oraz Instagramie. Kampania cieszy się popularnością wśród klientek firmy, które polubiły na wyżej wymienionych portalach posty Showroomu, a także skomentowały ich działania. Najczęstsze wypowiedzi zawierały przede wszystkim emoji w formie serduszek, wyrażające uwielbienie. Znalazło się też kilka wypowiedzi, w których użytkowniczki Instgrama oraz Facebooka wyraziły swój podziw dla urody kobiet biorących udział w akcji i pozytywnie oceniły całą kampanię.

Celem projektu jest pokazanie wspólnej siły kobiet oraz ich wzajemnego wsparcia, pozbawionego zbędnego wartościowania. Pomysłodawczyniami akcji są kobiety pracujące w firmie, stanowiące 52% zespołu, a 5 z nich bezpośrednio zarządza sklepem. Na razie nie wiadomo czy akcja przyczyniła się do zwiększenia zysków sprzedaży produktów, lecz jedno jest pewne, tego typu działalność pomoże Polkom w samoakceptacji oraz realizacji własnych celów.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

akcja promocyjna akcja wizerunkowa kampania Showroom

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis“Ciche” drive-thru dla introwertyków. Burger King wprowadza nową usługę na fiński rynek
Narzędzia do inwigilacji użytkowników w sieci są coraz bardziej zaawansowane

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow