site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Mandel wystartował z nową kampanią ekologiczną
17.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Mandel wystartował z nową kampanią ekologiczną

brown-leather-crossbody-bag-with-eyeglasses-157888

Polska marka galanteryjna Mandel oferuje naprawę uszkodzonych wyrobów, zakup używanych produktów, a także opcję wypożyczenia dostępnego w sklepie asortymentu. Wszystkie te możliwości są związane z nowym projektem „Circular Concept”, mający na celu poprawić stan naszej planety.

Pomysłodawczynią projektu jest Monika Kalicińska – założycielka marki. Według jej konceptu osoby posiadające zniszczone lub popsute torebki, mogą oddać je do odświeżenia oraz naprawy w dziale Fix up, który przyjmuje również produkty przeznaczone do recyklingu. Ponadto, do dyspozycji klientek jest również specjalnie wydzielony dział, w którym mogą nabyć używane dodatki.

źródło: mandel-store.com

Sklep posiada również możliwość wypożyczenia galanterii. Usługa działa w następujący sposób: po wybraniu konkretnego wyrobu, sprawdzamy dostępność danej rzeczy telefonicznie lub poprzez maila. Następnie określamy, na jaki okres chcemy coś pożyczyć oraz wpłacamy kaucję zwrotną w wysokości 350 zł. Jeżeli jest taka potrzeba, możemy przedłużyć okres wypożyczenia. Po zwróceniu przedmiotu w dobrym stanie, firma zwraca kaucję oraz oferuje zniżkę na inny, nowy model. Dzienny koszt usługi wynosi 45 zł.

źródło: mandel-store.com

Kampanii towarzyszy również nietuzinkowa sesja zdjęciowa wykonana przez Łukasza Żyłkę, natomiast obróbką animacji i kolaży zajęła się ilustratorka oraz graficzka Anna Augustynowicz. Celem projektu jest zmniejszenie ilości produkowanych wyrobów, co bezpośrednio ma się przełożyć na zmniejszenie degradacji środowiska. 

Jeżeli idea założycielki sklepu spotka się z pozytywnym odbiorem klientów, to może stać się pretekstem do zmian na polskim oraz zagranicznym rynku odzieżowym i galanteryjnym. To z kolei przełoży się na wymierne korzyści nie tylko dla ludzi, ale i dla planety.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

ekologia kampania społeczna Mandel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKolejna wpadka Facebooka. Jakie prywatne informacje poszły w świat?
Nowy rok, nowe zmiany – TikTok testuje ciekawe opcje na wybranych profilach

Podobne wpisy:

  • Pepco
    Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow