OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami. Wszystkie działania mają na celu jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych.
Strategia stworzona przez OX Media dla Cleanic opiera się na idei odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskiego contentu o charakterze storytellingowym, lifestylowym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki zarówno przez użytkowniczki, jak i influencerki. Dzięki tym działaniom agencja chce stworzyć społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki i współtworzyć ją przy użyciu UGC. Realizacja działań na profilach zostanie oparta o autorskie sesje fotograficzne i wzbogacona kreatywnym spojrzeniem zaprezentowanym w KV.
Agencja stawia na przyjacielski i otwarty tone of voice, dzięki któremu Marka Cleanic ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i działania z influencerkami i youtuberkami.
– Szukaliśmy agencji, która dobrze zrozumie potrzeby marki znajdującej się na bardzo wymagającym rynku beauty, który stawia przed nami wyzwanie wyróżnienia się zarówno na poziomie strategicznym, jak i kreacyjnym – mówi Justyna Michalak Dyrektor Działu Marketingu w Harper Hygienics S.A..
Agencja prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych. Stała optymalizacja pozwoli na skuteczne wykorzystanie budżetu reklamowego.
Działania na Facebooku marki rozpoczęły się w październiku, a launch globalnego profilu Instagramowego przewidziany jest na listopad.
Komentarze: brak