site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Marka Cleanic wchodzi w świat mediów społecznościowych
8.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Marka Cleanic wchodzi w świat mediów społecznościowych

800x533 optymalizowano

OX Media wraz z marką Cleanic zbudowało strategię komunikacji opartą o różne wymiary kobiecej delikatności. Agencja odpowiedzialna jest za launch profili oraz całościowe prowadzenie działań social media na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych. W strategii mocny akcent postawiono na UGC i współpracę z micro-influencerami. Wszystkie działania mają na celu jak najefektywniejsze dotarcie do szerokiej gamy grup docelowych. 

Strategia stworzona przez OX Media dla Cleanic opiera się na idei odkrywania różnych wymiarów delikatności. Realizowana będzie poprzez tworzenie autorskiego contentu o charakterze storytellingowym, lifestylowym oraz z zakresu szeroko pojętej pielęgnacji i urody, a także współtworzenie marki zarówno przez użytkowniczki, jak i influencerki. Dzięki tym działaniom agencja chce stworzyć społeczność zaangażowanych i aktywnych kobiet, które będą chciały uczestniczyć w życiu marki i współtworzyć ją przy użyciu UGC. Realizacja działań na profilach zostanie oparta o autorskie sesje fotograficzne i wzbogacona kreatywnym spojrzeniem zaprezentowanym w KV.

 Agencja stawia na przyjacielski i otwarty tone of voice, dzięki któremu Marka Cleanic ma stać się towarzyszką kobiet w ich codziennych rytuałach. W planach są także różnorodne akcje i działania z influencerkami i youtuberkami. 

– Szukaliśmy agencji, która dobrze zrozumie potrzeby marki znajdującej się na bardzo wymagającym rynku beauty, który stawia przed nami wyzwanie wyróżnienia się zarówno na poziomie strategicznym, jak i kreacyjnym – mówi Justyna Michalak Dyrektor Działu Marketingu w Harper Hygienics S.A..

Agencja prowadzić będzie również działania performance w celu pozyskania fanów z grupy docelowej w mediach społecznościowych. Stała optymalizacja pozwoli na skuteczne wykorzystanie budżetu reklamowego.

Działania na Facebooku marki rozpoczęły się w październiku, a launch globalnego profilu Instagramowego przewidziany jest na listopad.

agencja Cleanic strategia komunikacji współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook pozywa twórców Pegasusa za włamanie się na konta użytkowników WhatsApp’a
Oczekiwania marketerów odnośnie badania mediów pozytywnie odebrane przez rynek

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • jason-goodman-vbxyFxlgpjM-unsplash
    Startujesz z agencją digital marketingową w 2023 r.? Przeczytaj e-booka WhitePress

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow