site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Marka "Drugie Śniadanie" z kampanią TV i digital
25.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Marka „Drugie Śniadanie” z kampanią TV i digital

Drugie Śniadanie_Materiał graficzny

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.

W spotach przygotowanych przez Cut The Mustard do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne „Drugie Śniadanie” pozwoliły mu utrzymać wysoki poziom energii i osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.

– „Drugie Śniadanie” to produkt z kategorii ready-to-eat, która jest już mocno zagospodarowana. Wyzwaniem było więc wypracowanie strategii komunikacji i wynikającej z niej idei kreatywnej. Dlatego postawiliśmy na charakterystycznego brand hero, w postaci Alberta Einsteina, który  uwiarygodnia przekaz marki, że “Drugie Śniadanie to tajemnica każdego sukcesu”. W warstwie wizualnej zdecydowaliśmy się na połączenie animacji z fabułą, przez co spot jest bliższy młodszemu odbiorcy – mówi Marcin Strzałkowski, dyrektor kreatywny i co-owner w Cut The Mustard.

Cut The Mustard odpowiada za strategię komunikacji marki, kreację i nadzór kreatywny nad produkcją 15’’ i 30’’ spotów, które można było zobaczyć na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych, a także w sieci kin Cinema City i na YouTube. Agencja przygotowała również key visual wykorzystany w kampanii, a także materiały przeznaczone do kanałów online.

Spot wyprodukowało studio produkcyjne Graffiti, a demo spotu stworzyło Mniam. Za postprodukcję odpowiada Orka Film. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker.

„Drugie Śniadanie” to nowa marka wprowadzona przez Dawtonę, jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego na polskim rynku. Cut The Mustard współpracuje z Dawtoną od blisko dwóch lat realizując projekty z zakresu digital, social media, ATL, a także współpracy z influencerami i PR. Dotychczas Cut The Mustard dla marki Drugie Śniadanie przygotowało design opakowań dla kilku linii produktowych.

Drugie Śniadanie kampania reklamowa reklama spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAI, Chatboty, Voiceboty odpowiedzią na problem z rekrutacją i rosnące koszty zatrudnienia w call center
7 grzechów głównych w pisaniu bloga firmowego

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow