Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.
W spotach przygotowanych przez Cut The Mustard do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne „Drugie Śniadanie” pozwoliły mu utrzymać wysoki poziom energii i osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.
– „Drugie Śniadanie” to produkt z kategorii ready-to-eat, która jest już mocno zagospodarowana. Wyzwaniem było więc wypracowanie strategii komunikacji i wynikającej z niej idei kreatywnej. Dlatego postawiliśmy na charakterystycznego brand hero, w postaci Alberta Einsteina, który uwiarygodnia przekaz marki, że “Drugie Śniadanie to tajemnica każdego sukcesu”. W warstwie wizualnej zdecydowaliśmy się na połączenie animacji z fabułą, przez co spot jest bliższy młodszemu odbiorcy – mówi Marcin Strzałkowski, dyrektor kreatywny i co-owner w Cut The Mustard.
Cut The Mustard odpowiada za strategię komunikacji marki, kreację i nadzór kreatywny nad produkcją 15’’ i 30’’ spotów, które można było zobaczyć na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych, a także w sieci kin Cinema City i na YouTube. Agencja przygotowała również key visual wykorzystany w kampanii, a także materiały przeznaczone do kanałów online.
Spot wyprodukowało studio produkcyjne Graffiti, a demo spotu stworzyło Mniam. Za postprodukcję odpowiada Orka Film. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker.
„Drugie Śniadanie” to nowa marka wprowadzona przez Dawtonę, jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego na polskim rynku. Cut The Mustard współpracuje z Dawtoną od blisko dwóch lat realizując projekty z zakresu digital, social media, ATL, a także współpracy z influencerami i PR. Dotychczas Cut The Mustard dla marki Drugie Śniadanie przygotowało design opakowań dla kilku linii produktowych.
Komentarze: brak