site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Marka Królewskie stworzyła podcasty o dzielnicach Warszawy
3.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Marka Królewskie stworzyła podcasty o dzielnicach Warszawy

city-lights-night-buildings-14621

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch – dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik.

Podcasty mają wzmacniać wizerunek marki Królewskie, która już od kilku lat komunikuje się za pomocą Platformy Dzielnicowej i opowiada o Warszawskich dzielnicach. Słuchając Królewskich podcastów, zarówno warszawiacy, jak i przyjezdni mogą wybrać się na wirtualny spacer po Warszawie. Prowadzący opowiadają z uśmiechem i wielką miłością do stolicy o swoich korzeniach oraz co wyjątkowego możemy znaleźć w każdej z 18 dzielnic.

– Szukaliśmy pomysłu na niestandardową komunikację marki Królewskie, która w czasie izolacji konsumentów, przyniesie im dodatkową wartość w postaci ciekawej i angażującej rozrywki, bez konieczności wychodzenia z domu. Królewskie podcasty świetnie wpisują się w tę potrzebę marki – mówi Monika Więch, Communications & Business Director w Starcom.

Podcasty można znaleźć na platformach streamingowych tj. podcast Apple, YouTube czy Spotify. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.

Podcasty na YouTube – klik, na Spotify – klik.

Źródło zdjęcia głównego: Skitterphoto/Pexels

Królewskie podcast Warszawa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNa ratunek przedsiębiorcom społecznym – kampania „Właśnie po to” w dobie koronawirusa
Kwiecień w polskich sklepach internetowych lepszy niż Black Friday

Podobne wpisy:

  • austin-distel-VCFxt2yT1eQ-unsplash
    Dlaczego i jak słuchamy podcastów? Kolejne informacje z raportu Tandem Media „Słuchacz podcastów w Polsce 2021”
  • convertkit-waxDxYM2XI4-unsplash
    Podcasty umacniają swoją pozycję w Polsce – raz w tygodniu słucha ich już co piąty internauta!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow