site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”
31.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Marka Lurpak zachęca do gotowania w kampanii „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”

b6dc42d0aa84310ba9dbe79e4b84f8fe

Po kilkuletniej przerwie marka Lurpak wznawia kampanię wizerunkową. Wystartowała z działaniami w ramach akcji „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. 

Aktywności Lurpak mają za zadanie zachęcić konsumentów do eksperymentowania w kuchni oraz zabawy smakami. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz reklamę kinową.

Kampania wizerunkowa marki Lurpak prowadzona jest pod hasłem „Dobra Kuchnia Zasługuje na Lurpak”. Działania zachęcają do gotowania w zaciszu własnego domu, w naturalny sposób powiązanego z okresem przedświątecznym i towarzyszącymi mu przygotowaniami. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki i pozytywnych skojarzeń oraz wzrost zainteresowania i sprzedaży masła Lurpak w okresie przedświątecznym.

Działania z wykorzystaniem 30-sek. i 15-sek. spotów startują 16 marca i komunikowane będą w głównych stacjach TVN, Polsat, TVP oraz za pośrednictwem stacji tematycznych Polsatu i kanałów z portfolio Premium TV (TVN). Kampania telewizyjna potrwa do 12 kwietnia. Wsparciem działań w TV będą emisje na nośnikach DOOH oraz POS w wybranych sklepach sieci handlowych Carrefour i Auchan, które będą trwały od kwietnia do maja. Jako dodatkowe działania ATL, Lurpak będzie wykorzystywał selektywnie wybraną aktywność w kinach sieci Multikino.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network. Dom mediowy Carat Polska zajął się opracowaniem pomysłu, strategii oraz realizacją działań, w tym planowaniem i zakupem mediów. O adaptację materiałów, KV oraz koncepcję haseł do kampanii i przeprowadzenie działań w social media dba Isobar Polska.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe Lurpak

kampania reklamowa Lurpak spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak prawidłowo komunikować zmiany w dobie epidemii?
GetResponse wspiera gdańską służbę zdrowia w walce z koronawirusem

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow