site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Marka Panattoni z nowym, urodzinowym filmem
15.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Marka Panattoni z nowym, urodzinowym filmem

raychan-ZZwiWs7cyv8-unsplash

Grupa kreatywna CUKIER zrealizowała film celebrujący 15-lecie obecności marki Panattoni, lidera nieruchomości przemysłowych, na europejskim rynku. Zrealizowana podczas epidemii COVID-19 produkcja prezentuje wartości firmy. W spocie biorą udział nastolatkowie, którzy w swoich dziedzinach osiągnęli perfekcję.

Każdy z młodych talentów odzwierciedla jedną z wartości, którymi przez ostatnie 15 lat kierowała się firma Panattoni. Precyzję, wizję, terminowość, szybkość, innowację, elastyczność i uczciwość reprezentują Zuzanna Bączek (łucznictwo), Dominik Jastrząb (bilard), Tymon Kolasiński (kostka 3×3), Patrycja Najda (jazda na rolkach), Antek Korzec (breakdance), Alicja Dobrołęcka (gimnastyka sportowa) oraz Julia Augustyn (Wushu).

– Celebrując jubileusz w ten sposób, chcieliśmy odwołać się do dorobku nastolatków, którzy mimo młodego wieku osiągają mistrzowskie rezultaty. Tak jak Panattoni, które stało się europejskim liderem w swojej branży i wciąż się rozwija. W nagraniu postanowiliśmy w świeży i nietypowy sposób pokazać dynamikę całej branży magazynowej. Kampanią na 15-lecie po raz kolejny pokazujemy, że lubimy wychodzić poza szablon, a wśród rówieśników, Panattoni czuje się znakomicie – komentuje Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe, Panattoni, która pełniła pieczę nad całym projektem.

– Przedstawienie wyjątkowych talentów w niecodziennych ujęciach symbolizuje, że nie tylko dar i wysoko rozwinięte umiejętności wystarczą do osiągnięcia sukcesu. Niezbędna jest też umiejętność odnalezienia się w nietypowych okolicznościach, które przedstawia iluzja. Różnorodność cech i umiejętności połączyć może jedynie współpraca, prowadząca do stworzenie spójnej, działającej całości. Tak się czuliśmy i takie podejście przyświecało nam na każdym etapie realizacji. Elastyczność, otwartość na zmiany i współpraca pozwoliły nam zrealizować niezwykle dynamiczny projekt w zmiennym otoczeniu i przy ekstremalnie wysokich wymaganiach – mówi Wojciech Barczuk, producent, co-owner w grupie kreatywnej CUKIER.

Niezwykle ważnym aspektem spotu jest scenografia, za którą odpowiadają Kaja Wrzeszcz (CREATIVE PRO) oraz poznański duet architektoniczny Iwo Borkowicz i Adam Siemaszkiewicz (JEJU.studio). Spot wyreżyserowali Katarzyna Kijek i Przemysław Adamski, a za DOP odpowiada Michał Dąbal.

Realizacja powstawała w czasie epidemii COVID-19 i przeprowadzona była zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.

Zobacz także, jak powstawał spot:

Źródło zdjęcia głównego: Raychan/Unsplash

koronawirus Panattoni spot reklamowy urodziny

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa strona główna Radiozet.pl
Coca-Cola HBC Polska najbardziej odpowiedzialną firmą FMCG

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow