site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Marka Schneider z kampanią outdoorową, za realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy
2.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Marka Schneider z kampanią outdoorową, za realizację odpowiada Biuro Podróży Reklamy

SCHNEIDER_BB

Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach OOH, w największych miastach kraju. Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, współpraca jest wynikiem wygranego przez tę agencję przetargu wiosną br.

Kampania OOH rozpocznie się 1 września i potrwa przez miesiąc. Obejmie billboardy i citylighty na przystankach komunikacji miejskiej, w sumie niemal 400 nośników, których właścicielem jest firma AMS. Akcja prowadzona będzie w największych miastach kraju, w tym m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu,  Wrocławiu, Katowicach czy Bytomiu.

źródło: materiały prasowe

– Wrześniowe działania marki Schneider, prowadzone w kanale OOH, będą drugą i ostatnią zarazem falą kampanii „Litery i charaktery”, która pozwoliła nam na przeprowadzenie ciekawych analiz dotyczących typów osobowości Polaków w kontekście charakterów ich pisma, w zależności od wykształcenia, wieku czy miejsca zamieszkania – komentuje Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Pierwsza fala kampanii, która rozpoczęła się w maju i potrwa do końca sierpnia, obejmowała działania prowadzone wyłącznie w internecie. Zostały w niej wykorzystane kanały takie jak: Facebook, Instagram czy Google Display Network.

W ramach kampanii digital agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała i przeprowadziła szeroko zakrojony test psychologiczny, oparty na analizie próbek odręcznego pisma Polaków, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Przeprowadzany był na podstawie próbki odręcznego pisma każdego z uczestników, przesłanej w formie zdjęcia poprzez stronę www.literyicharaktery.pl. Każdy, kto zgłosił się do testu, miał za zadanie napisać na kartce zdanie, a twórcy kampanii we współpracy z grafologiem dopasowywali otrzymaną próbkę pisma do przygotowanych profili psychologicznych.

W badaniu wzięło do tej pory udział 1150 osób. Analizy jego wyników prezentowane będą od 1 września na wspomnianej stronie.

Organizatorem akcji jest firma Schneider Schreibgeräte GmbH – niemiecki producent artykułów piśmienniczych obecny na rynku już ponad 80 lat, oraz wyłączny dystrybutor jej produktów na terenie Polski – firma PBS Connect Polska. W ofercie Schneider znajdują się długopisy, pióra wieczne i kulkowe, cienkopisy, markery, zakreślacze i wiele innych przyborów. Produkty marki Schneider sprzedawane są w ponad 130 krajach na całym świecie.

kampania kampania OOH OOH outdoor

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCRASH Mondays №30 w Krakowie: Kultura, sztuka i rozrywka
Wielki powrót Snapchata?

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow