site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Marka Wawel z kolejnymi wyróżnieniami
27.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Marka Wawel z kolejnymi wyróżnieniami

Wawel_Logo

Marka Wawel została wyróżniona „Białym Listkiem CSR” tygodnika „Polityka”. Nagroda przyznawana jest organizacjom, które dbają nie tylko o zrównoważony rozwój, ale również zachowanie wysokich standardów odpowiedzialności społecznej.

Zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka” ukazało się w tym roku już po raz dziewiąty, a przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ranking ocenia najbardziej odpowiedzialne i zaangażowane społecznie firmy. Działania laureatów koncentrują się wokół lepszego zarządzania pracownikami, poprawy relacji z klientami i partnerami biznesowymi oraz ochrony środowiska. 

To jednak nie jedyne osiągnięcia Wawel w obszarze CSR. 4 czerwca podczas wirtualnego wydarzenia odbyło się wręczenie nagród w czternastej edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm. W tym roku firma Wawel znalazła się na 17. pozycji w ogólnym rankingu i na 7. w kategorii „Dobra konsumpcyjne, farmacja”. W tegorocznej edycji ROF wzięły udział 74 firmy, z czego 68 ostatecznie zakwalifikowało się do głównego zestawienia.

Ranking Odpowiedzialnych Firm to jedyne zestawienie firm działających w Polsce ocenianych pod kątem jakości zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). W tym roku partnerem rankingu było Forum Odpowiedzialnego Biznesu, partnerem merytorycznym odpowiedzialnym za przegląd odpowiedzi Deloitte, zaś partnerem medialnym Dziennik Gazeta Prawna. Ranking umożliwia porównanie wyników w poszczególnych obszarach CSR pomiędzy firmami, a także jest cennym instrumentem ułatwiającym porządkowanie i rozwój strategii odpowiedzialności biznesu.

CSR Wawel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMagiczne okazje w Plusie – nowa kampania reklamowa
Nowa platforma komunikacyjna Plusa na Kartę „Dodajemy wolności Ci”

Podobne wpisy:

  • benjamin-child-GWe0dlVD9e0-unsplash
    CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • pexels-cottonbro-studio-3205570
    Rola CSR w cieniu narastającej popularności ESG

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow