site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera
6.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

campaign-creators-RSc6D7bO0fA-unsplash

Z pewnością wiesz, że zaplanowanie odpowiedniej strategii dla marki, a następnie realizacja jej to bardzo duże wyzwanie. Osiągnięcie postawionych celów marketingowych wymaga skoordynowanego działania w całym zespole. Jeśli zastanawiasz się, co zrobić, by działania marketingowe przyniosły firmie korzyści, sprawdź magazyn „Marketer+”. Jest to kompleksowa baza wiedz o tym, jak powinien wyglądać marketing w firmie.

Jakie tematy omawia „Marketer+”?

„Marketer+” to kompendium wiedzy o marketingu. Mimo że czasopismo omawia szerokie spektrum tematów, masz pewność, że wszystkie opisane są rzetelnie i wyczerpująco. W magazynie znajdziesz więc informacje o tym, jakie technologie i narzędzia wspierają marketing i sprzedaż.

Z najnowszych numerów dowiesz się, gdzie warto zastosować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, a także, w jaki sposób AI może wspierać obsługę klienta. Obecnie sztuczna inteligencja podbija świat, a z powodzeniem może być wykorzystana również w marketingu. Dzięki temu magazynowi poznasz zupełnie nowe możliwości, a kiedy tylko nauczysz się dialogu z AI, pobudzisz kreatywność i zoptymalizujesz wiele działań, które do tej pory wymagały dużych nakładów pracy.

„Marketer+” podpowie Ci również, jak radzić sobie w marketingu w trudnych czasach. Rzeczywistość zmienia się bardzo szybko, a kluczowe jest dostosowywanie działań marketingowych w taki sposób, by były jak najbardziej efektywne i nie generowały niepotrzebnych kosztów. Właściwe podejście do ewentualnego kryzysu z głową, pomoże Ci nie tylko przetrwać trudny czas, ale także zaprocentuje w przyszłości, ponieważ wypracujesz sobie strategie i taktyki działań, które będą zawsze skuteczne, niezależnie od tego, co dzieje się na rynku. „M+” podsunie Ci sprawdzone i gotowe rozwiązania, jak prowadzić skuteczne działania marketingowe bez względu na okoliczności.

A może zastanawiasz się, jak zaprojektować skuteczną reklamę w wyszukiwarkach? Również i ten temat szeroko opisuje magazyn. Dzięki wiedzy zawartej w magazynie nauczysz się pisać i konfigurować skuteczne reklamy w wyszukiwarce, poznasz sposoby na zwiększenie wskaźnika CTR w kampaniach Google Ads czy unikniesz kanibalizacji treści. Przeprowadzisz też przydatną analizę własnych treści, co ostatecznie pozwoli uzyskać lepszą widoczność strony w wyszukiwarce. A w dalszym ciągu to zaledwie namiastka tematów, które znajdziesz w magazynie.

Korzyści z czytania magazynu

„Marketer+” to magazyn tworzony przez marketingowych specjalistów dla innych marketerów, którzy pragną nauczyć się czegoś nowego lub rozwinąć swoją dotychczasową wiedzę. Artykuły wyróżniają się bardzo dużą jakością i w przystępny sposób omawiają dane zagadnienia. Autorzy tekstów, a więc eksperci z danych dziedzin związanych z marketingiem i sprzedażą, na bazie własnego, niezwykle bogatego doświadczenia przekazują czytelnikom rozwiązania, które sprawdzą się w każdej firmie. Dodatkowo prezentują narzędzia, które jeszcze bardziej ułatwiają marketingowe działania.

Dlatego „Marketer+” to magazyn, które rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości, które napotkasz podczas marketingowej przygody. Masz pewność, że to, czego się nauczysz, pozwoli Ci być lepszym marketerem.


Źródło zdjęcia głównego: Campaign Creators/Unsplash
Artykuł opublikowany w ramach współpracy

magazyn marketer marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonferencja Sales Boost Summit na 7. urodziny More Bananas
Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach

Podobne wpisy:

  • melanie-deziel-U33fHryBYBU-unsplash
    Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?
  • inside
    Film „Barbie". Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow