site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa
2.03.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

miesiac kobiet

8 marca w More Bananas rusza Marketingowy Miesiąc Kobiet. Cykl webinarów, darmowy e-book, mentoring i konkurs to tylko niektóre z atrakcji, które przygotowała krakowska agencja.

W ramach Marketingowego Miesiąca Kobiet, specjalistki i specjaliści z branży będą dzielić się doświadczeniem zawodowym, na stronie agencji na Facebooku.

– W More Bananas karmimy nie tylko emocjami, ale także wiedzą, dlatego po raz kolejny organizujemy Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli m.in. cykl webinarów z udziałem ekspertek i ekspertów z branży marketingowej. Chcemy łączyć, a nie dzielić. Nasze wydarzenie nie ma płci. Każdy będzie się na nim czuł komfortowo – mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas.

W ramach Miesiąca Kobiet More Bananas przygotowało:

  • Cykl webinarów ze specjalistami/specjalistami z branży marketingu (Ania Ledwoń-Blacha, Dagmara Pakulska, Karolina Kociołek, Justyna Bakalarska-Stankiewicz).
  • E-book „Kobiece twarze marketingu” (pod patronatem: Nowy Marketing, Marketer+, Medialna Perspektywa).
  • Bezpłatny mentoring Anny Ledwoń-Blachy.
  • Konkurs kreatywny, w którym do wygrania będzie audyt strony www.

Bezpłatne wydarzenie rozpoczyna się 8 marca i trwa do 31 marca.
Całość można śledzić na Facebooku.

Za organizację Marketingowego Miesiąca Kobiet w More Bananas odpowiadają: Anna Ledwoń-Blacha – creative ownerka, Agnieszka Gałczyńska – marketing managerka oraz Anna Boenish – copywriterka.

Dzień Kobiet kobiety marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis5 sposobów na pozyskiwanie opinii dla firm w 2023 r.
Co wpływa na popularność produktów z drugiej ręki? Raport „Trend na recommerce”

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • sincerely-media-3KEFp35FVB0-unsplash
    5 sposobów na pozyskiwanie opinii dla firm w 2023 r.

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow