site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Mattel startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy
17.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Mattel startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy

depth-of-field-photography-of-p-l-a-y-wooden-letter-decors-591652

Firma Mattel, światowy producent zabawek i gier, takich jak UNO, Scrabble czy Spadające Małpki, dzieli się swoim doświadczeniem na temat dobrej zabawy. W najnowszej kampanii Mattel Gry hasło przewodnie brzmi „Zabawa nigdy się nie kończy”.

Na potrzeby kampanii powstał spot w całości wyprodukowany w warunkach domowych, w którym wystąpili pracownicy Mattel, influencerzy związani z markami z portfolio Mattel Gry oraz zawodniczka sztuk walki i znana wielbicielka Scrabble Joanna Jędrzejczyk. Każdy z uczestników, samodzielnie i przy użyciu telefonu komórkowego, nagrał to, jak bawi się w domu z dziećmi, partnerem czy rodzeństwem, udowadniając jednocześnie, że zabawa nie jest wyłącznie domeną dzieci, a wspólnie spędzony czas może być najlepszą formą rozrywki, niezależnie od otaczających nas warunków.

– To, co stworzyliśmy, w zasadzie bez większych przygotowań, złożonego scenariusza i profesjonalnego sprzętu, za to z pełnym zaangażowaniem, pokazuje, jak ważne jest poczucie przynależności i wsparcie osób z najbliższego otoczenia. Przekaz jest bardzo prosty: zabawa łączy ludzi! A my w Mattelu pracujemy właśnie po to, aby tę zabawę ludziom dać w każdych okolicznościach i łączyć ich dzięki naszym produktom. Spot powstał w naszych domach, z udziałem naszych pracowników i współpracowników dlatego, że takie mamy teraz warunki. Nie mogliśmy skorzystać z profesjonalnego studia i aktorów, ale dzięki temu udało nam się pokazać prawdziwe emocje faktycznych użytkowników naszych gier – mówi brand manager kategorii Mattel Gry – Agata Maj-Olszewska.

Spot zwieńczony został globalnym hasłem firmy Mattel „Zabawa nigdy się nie kończy” (ang. „Play is never canceled”), które niesie prosty i uniwersalny przekaz: nie ważne ile macie lat, gdzie jesteście i czym się zajmujecie – kiedy jesteście razem, zabawa nigdy się nie kończy!

Oprócz 30-sekundowej wersji, która od 7.05.2020 emitowana jest w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube, powstał także drugi, dłuższy materiał, w całości złożony z ujęć przygotowanych przez pracowników Mattel. Obie wersje spotu dostępne są na kanale YouTube Mattel Po Polsku oraz na stronie grymattel.pl, gdzie znaleźć można także pełne portfolio gier producenta. Za reżyserię spotu odpowiedzialny był Tomasz Nalewajek, który zdalnie skoordynował pracę wszystkich osób zaangażowanych w domowe nagrania.  Pomysłodawcą projektu oraz realizacją zajęła się agencja Coollective.

Źródło zdjęcia głównego: Skitterphoto/Pexels

Mattel spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRossmann przyjaznym miejscem do pracy
Instagram wprowadza zmiany w Stories

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow