site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > MBridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever – Cleanipedia.com
8.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

MBridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever – Cleanipedia.com

cleanipedia

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts nawiązała współpracę z Cleanipedia.com. To należący do grupy Unilever portal o globalnym zasięgu, dla którego MBridge realizuje działania na polskim rynku.

Od lipca 2019 roku MBridge odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO. Głównym celem współpracy jest zwiększenie widoczności treści zamieszczonych na stronie Cleanipedia.com w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Za działania po stronie agencji odpowiada SEO Manager – Tomasz Klusek.

Cleanipedia.com to globalny portal należący do grupy Unilever, światowego lidera branży FMCG. Oferuje treści poradnikowe – artykuły i materiały video – z kategorii „Homecare”, wśród których internauci znajdą skuteczne wskazówki dotyczące sprzątania domu i pielęgnacji ubioru. Na Cleanipedia.com dostępne są również porady na temat zrównoważonego rozwoju, planowania rodzinnego budżetu oraz ekologicznych rozwiązań, które warto wprowadzić w swoim gospodarstwie domowym. Portal jest wspierany przez takie marki, jak Cif, Domestos, Sunlight czy Surf.

– Chcemy, aby Cleanipedia odpowiadała na wszystkie potrzeby użytkowników – zarówno wtedy, gdy szukają natychmiastowej pomocy dotyczącej usunięcia uporczywych zabrudzeń, jak i wtedy, gdy planują remont, sprzątanie całego gospodarstwa domowego lub przeprowadzkę. Zależy nam również, aby Cleanipedia miała realny wpływ na otaczający na świat, dlatego wciąż aktualizujemy kategorię porad związanych z recyklingiem, ekologicznymi rozwiązaniami i zrównoważonym rozwojem. Mamy świadomość, że w czystym domu po prostu żyje się lepiej i ta idea przyświeca naszemu serwisowi. – mówi Tomasz Smolewski, Brand Manager Sunlight w Unilever.

SEO Unilever współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak skutecznie działać w mediach społecznościowych?
Facebook pomoże reklamodawcom w przygotowaniach do igrzysk olimpijskich

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • christian-wiediger-cUF4SSxY_KA-unsplash
    Dlaczego warto prowadzić działania SEO w Niemczech?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow