site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > MBridge wspiera działania Fundacji Kobiety E-biznesu
10.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

MBridge wspiera działania Fundacji Kobiety E-biznesu

cowomen-3ALW9V3jNkc-unsplash

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts wspiera działania polskiej fundacji Kobiety e-biznesu. Organizacja ta pomaga kobietom w rozwoju personalnym oraz zawodowym w zakresie działalności w internecie.

W ramach wsparcia agencja MBridge – Marketing Experts prowadzi wykłady online z zakresu marketingu w ramach cyklu „E-czwartki” oraz przygotowuje materiały eksperckie na stronę internetową fundacji. Z ramienia agencji do grona ekspertów dołączył Tomasz Klusek, SEO Manager. Odpowiada on za nadzorowanie prac działu SEO, który zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania ruchu organicznego. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi brandami m.in. Unilever, Netia czy Signify.

Kobiety e-biznesu to polska fundacja założona przez Annę Heimberger, Dorotę Bachman, Justynę Skorupską oraz Agnieszkę Brytan-Jędrzejewską. Podmiot realizuje działania mające na celu pomoc kobietom w prowadzeniu biznesów w internecie. Ponadto na stronie fundacji organizowane są liczne wydarzenia oraz publikowane treści, które mają na celu edukowanie i rozwijanie kompetencji cyfrowych wśród kobiet.

– Kobiety są niezwykle aktywnymi uczestniczkami internetu. Szukają treści, dokonują zakupów, oglądają inspiracje dotyczące wykończenia domu albo zabaw z dzieckiem. Kobiety coraz częściej myślą także o zakładaniu swoich sklepów internetowych oraz innych aktywnościach w social mediach, które mają pomóc w sprzedaży. Stąd narodził się pomysł, żeby pomóc kobietom w skutecznym rozwijaniu e-biznesów. We cztery założyłyśmy Fundację Kobiety e-biznesu, żeby dzielić się wiedzą, doświadczeniami i żeby zachęcić do podobnego podejścia także inne kobiety. Łączy nas entuzjazm i niezwykle pozytywna energia. Wspólnie z naszą społecznością chcemy stworzyć platformę, która połączy kobiety potrzebujące pomocy z osobami, które takiej pomocy mogą udzielić – mówi Dorota Bachman, współzałożycielka Fundacji, wcześniej związana między innymi z PWN, Empikiem i Agorą.

Źródło zdjęcia głównego: CoWomen/Unsplash

biznes CSR kobiety

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisE.Wedel, Omenaa Foundation oraz Empik łączą siły i wspierają edukację dzieci
#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na YouTube

Podobne wpisy:

  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow