site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > McDonald's walczy z plastikiem
8.01.2019  |  Dodane przez Natalia Sikora w medialne rozmaitości

McDonald’s walczy z plastikiem

joiarib-morales-uc-762964-unsplash

7 stycznia do wybranych punktów znanej sieci fast foodowej trafiły papierowe słomki. Zamiast wersji plastikowej, goście będą mieli możliwość wypróbowania tej z papieru. Polska jest jednym z krajów, gdzie marka zdecydowała się wprowadzić taką możliwość.

Test potrwa niemal miesiąc (do 27 stycznia 2019 roku) i obejmie polskie restauracje McDonald’s znajdujące się pod wskazanymi adresami: Warszawa, ul. Świętokrzyska 3; Katowice, ul. Stawowa 5; Poznań, ul. Grunwaldzka 104 c; Gdańsk, ul. Bażyńskiego 2; Wrocław, Rynek 30; Mrągowo.

Na fali wzmożonej walki z plastikiem coraz więcej brandów podejmuje kroki ku redukcji zanieczyszczenia planety tym surowcem. Cieszą więc kolejne pomysły, które mogą zrewolucjonizować rynek i znacząco przyczynić się do zmniejszenia plastikowych odpadów.

To kolejny krok ku lepszemu dbaniu o stan naszej planety. Od kilku lat w większości polskich lokali tej sieci restauracji znajdują się kosze do segregacji śmieci.

Dla przypomnienia, plastikowe przedmioty jednorazowe, takie jak talerze, sztućce, słomki i patyczki higieniczne, które stanowią w sumie ponad 70 proc. odpadów morskich, mają być zakazane w Unii Europejskiej począwszy od 2021 r. W grudniu zeszłego roku Parlament Europejski poparł porozumienie w tej sprawie, musi ono jednak zostać zatwierdzone, aby stało się oficjalnie prawem. Zgodnie z zapowiedziami, powinno to nastąpić jeszcze w tym miesiącu.

CSR eko McDonald's plastic free trendy

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpis„Konstytucja” słowem roku 2018
CRASH Mondays № 1 Warszawa: #HumanFirst

Podobne wpisy:

  • 94c52a924a436a4c886f3dbae84065f8
    Smart ESG, Marketing with Purpose – jak realizować kampanie marketingowe w duchu ESG?
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow