site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Mea Group najczęściej wyróżnianym dostawcą usług eventowych - PROCON Awards
7.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Mea Group najczęściej wyróżnianym dostawcą usług eventowych – PROCON Awards

Mea Group_Wyróżnienie PROCON POLZAK 2019_zdj 2

Mea Group po raz trzeci znalazła się wśród najlepszych dostawców usług eventowych. Zgodnie z wysokimi ocenami klientów zdobyła Wyróżnienie – w kategorii Creative services w konkursie PROCON Awards 2019.

Uroczyste wręczenie nagród najlepszym dostawcom usług dla biznesu w trzech kategoriach: Logistics, IT i Creative services odbyło się w ramach Konferencji PROCON/POLZAK 2019, największego wydarzenia branży zakupowej w naszym kraju, 21 października br. Tegoroczne Wyróżnienie dołącza do kolekcji nagród PROCON Awards Mea Group, w której są już wyróżnienie (2018 r.) i tytuł „Dostawcy Roku” PROCON Awards 2017.

Finaliści konkursu PROCON Awards w kat. Creative Services to firmy, które wyróżniają się m.in. konsekwencją w realizacji wyznaczonych celów, stabilnym wzrostem w oparciu o jasną wizję i strategię rozwoju przedsiębiorstwa, innowacyjnością w działaniu oraz podejmowaniem różnorodnych aktywności na rzecz branży. Pod uwagę były też brane: nowatorskie myślenie, elastyczność działania i zdolność szybkiego reagowania na zmienność okoliczności środowiskowo-biznesowych.

źródło: materiały prasowe

Mea Group zdobyła wyróżnienie dzięki bardzo wysokim ocenom klientów, którzy w drugim etapie konkursu oceniali wszystkich finalistów. Podkreślano niezmiennie najwyższą jakość świadczonych przez agencję usług, wysokiego od lat poziomu serwisu i świetnej komunikacji zespołu z klientami.

– Najwyższa jakość to jeden z elementów DNA Mea Group. Do tego możemy
się pochwalić zespołem pasjonatów eventów, którzy kreują wydarzenia dla klientów sięgających po eventy jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej – jedyną metodę bezpośredniego spotkania z firmą/produktem/usługą/ideą. Partnerstwo, zaufanie, otwartość – te wartości są istotne dla Mea Group i znajdują odbicie w każdej naszej realizacji. Bardzo nam miło, że klienci po raz kolejny doceniają nas i nasz styl pracy
– mówi Magdalena Kozicka, Wiceprezes i Dyrektor Produkcji Mea Group.

– Ostatni kwartał roku przynosi wyróżnienie w PROCON Awards 2019, a z kolei w pierwszym kwartale świętowaliśmy zdobycie przez Jędrka Nykowskiego, Dyrektora kreatywnego Mea Group, tytułu ‘Kreatywnego Roku Branży Eventowej’ w konkursie MP Power Awards. Wniosek może być tylko jeden: warto powierzać realizację swoich eventowych marzeń Mea Group – mówi Marta Chmielewska, Prezes Mea Group.

Konkurs PROCON Awards powstał z potrzeby pokazania jak ważne jest budowanie partnerskich relacji między dostawcami a klientami na rynku B2B. Konkurs odbywa się w ramach Konferencji PROCON/POLZAK – jedynego takiego wydarzenia w Polsce, które jest organizowane cyklicznie przez reprezentantów branży zakupowej, osoby bezpośrednio odpowiedzialne za zarządzanie łańcuchem dostaw i zakup produktów/usług w średnich i dużych przedsiębiorstwach. W PROCON/POLZAK 2019 wzięło udział kilkuset przedstawicieli tego środowiska.

Mea Group to agencja eventowa, specjalizująca się w całościowym, angażującym zmysły kreowaniu wydarzeń. Za tworzenie i realizacje eventów odpowiada zespół, który tworzą osoby z bogatym  doświadczeniem w takich obszarach jak kreacja, produkcja, projektowanie graficzne, czy PR. Klienci agencji to firmy, które cenią sobie unikalne wydarzenia, pozwalające na wymianę wiedzy, doświadczenia i emocji, a równocześnie osiąganie założonych celów. Z organizowanych przez agencję eventów – jako jedynego narzędzia marketingowego, którym można oddziaływać na wszystkie zmysły – korzystają przedsiębiorstwa m.in. z branży farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej, FMCG oraz fashion i beauty.

event event marketing konkurs

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook po 15 latach zmienia logo!
Facebook pozywa twórców Pegasusa za włamanie się na konta użytkowników WhatsApp’a

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • ayanda-ngena--IqoNGfYeUM-unsplash
    Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow